مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان در آئین افتتاح ساختمان اداری بنیاد مسکن میامی گفت: در 5 ماهه سال جاری 420 مورد سند مالکیت در سطح شهرستان صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۶۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، ولی الله عبدی کمیشانی در خلال آئین افتتاح ساختمان اداری ثبت اسناد واملاک شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان با بیان اینکه این پروژه در زمین به مساحت یک هزار 655 متر مربع احداث شده که 620 متر مربع از مساحت آن ساختمان اداری است، گفت: این بنا با اعتبار 580 میلیون تومان که 300 میلیون تومان از محل اعتبار استان و مابقی از اعتبار ملی از سازمان ثبت احداث شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال 90 شروع شده است، افزود: به لحاظ مشکلات اعتباری و پیمانکار در مقاطعی این پروژه تعطیل شده بود که با کمک مسئولان شهرستان به سرانجام رسید.

عبدی کمیشانی با اشاره به اینکه شهرستان میامی 21 هزارو 500 جلد پرونده ثبتی و200 جلد پرونده املاک دارد، تصریح کرد: در 5 ماهه سال جاری 420 مورد سند مالکیت در سطح شهرستان صادر شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال و اسناد استان سمنان با اشاره به اجرای طرح شمیم و استقرار ایستگاه‌های دریافت اطلاعات ماهواره‌ای و ثابت در چهار نقطه از سطح استان توضیح داد: هرکدام از این چهار ایستگاه، شعاع ۱۰۰کیلومتر و درمجموع کل راضی و املاک استان را تحت پوشش این سیستم قرار می‌دهد چراکه این ایستگاه متصل به چندین ماهواره هستند و نقشه‌ها و تعیین مختصات املاک و اراضی را با دقت بالا تهیه می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی می‌توانند با بهره‌گیری از این فرصت، با هماهنگی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان، نقشه اراضی را با دقت تهیه کنند که این امر به توسعه کشور، کاهش اختلافات و رونق کسب‌وکار کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها