خبرهای داغ:
گروه گشت مهربانی این بار برنامه را به یاد ونام شهید حججی در روستاهای خونیک تجن وفلک از توابع بخش مرکزی شهرستان قاینات برگزار وثواب این کار خیر را به روح این شهید بزرگوار هدیه کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۹۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گروه گشت مهربانی قاین که از سال گذشته فعالیت خود را با هدف کمک به روستائیان در بخش های درمانی، فرهنگی، ورزشی و.. آغاز کرده است این بار تصمیم می گیرد تا ثواب این امور خیر را به روح شهید محسن حججی که ناجوانمردانه به دست داعش به شهادت رسید هدیه کند.


لذا درطی دو روز گذشته در روستاهای فلک وخونیک تجن با گرامیداشت یاد وخاطره این شهید بزرگوار برنامه های خودرا اجرا نمودند ثوابش را به روح این شهید بزرگور هدیه کردند.


برنامه های گشت مهربانی شامل غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهید ، ویزیت رایگان ، برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس های هنری و نقاشی ویژه کودکان بود.

میرزا زاده مسئول اجرای این برنامه ضمن تقدیر وتشکر از کلیه خیرین و مردم و دهیاران روستاهایی که در طول یکسال گذشته با گروه همکاری داشته اند،گفت: برنامه گشت مهربانی با هدف کمک به مردم محروم در روستاهای شهرستان قاینات راه اندازی شده است .

وی ادامه داد: هزینه این برنامه توسط اعضای گروه وخیرین وشما مردم نوع دوست تهیه می شود وکسانی که تمایل دارند در اجرای این برنامه فرهنگی گروه را همراهی نمایند می توانند کمک های نقدی خودرا به شماره کارت 6104337728254481به نام گشت مهربانی (حسن میرزازاده وخانم اکبری بانویی) واریز و یا با شماره تلفن 09155632096 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها