خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

هدف دشمنان از صدر اسلام تا به امروز مقابله با اسلام است

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در همایش گرامیداشت روز کارمند و بسیج کارمندان با بیان اینکه هدف دشمنان از صدر اسلام تا به امروز مقابله با اسلام است، گفت: دشمن برای مقابله با این نظام ترفندهای مختلفی را به کار گرفت که نفوذ و ترور از آن جمله است.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۱۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده تفرقه و نفوذ را از دیگر توطئه های دشمنان عنوان و بیان کرد: دشمن تلاش دارد با نفوذ و ایجاد تفرقه بتواند کشور را دچار تزلزل کند و در این خصوص نیز اقداماتی کردند و اگر تدبیر و درایت رهبری نبود الان کشور ما هم دچار فتنه ها و توطئه های دشمنان بود.

وی افزود: دین اسلام بزرگترین ضربه ای که از صدر اسلام تا به امروز دیده زمانی بوده که مردم از ولی فقیه و امام خود پیروی نکردند.

عباسقلی زاده به بدعهدی دشمنان و شیطنت های آن ها اشاره و اظهار کرد: برجام  از جمله بدعهدی های است که واقعیت پلید دشمنان را بار دیگر نشان داد و اثبات کرد دشمن قابل اعتماد نیست.

وی با تاکید به خدمت رسانی به مردم و اهمیت آن، راه مقابله با دشمنان را بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب خدمت به مردم خواند.

عباسقلی زاده همچنین بصیرت را نکته مهمی در دشمن شناسی و مقابله با دشمن بیان و تاکید کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود در برهه کنونی از رسانه ها و فضای مجازی استفاده می کند که حضور در این فضا و استفاده از آن بصیرت می خواهد.

همایش بزرگ روز بسیج کارمندان با محوریت نقش بسیج کارمندان در تحقق و تشکیل دولت اسلامی مطلوب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده های آن ها در سالن اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها