امام جمعه شهرستان مهریزدر مراسم تکریم و معارفه:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج طلاب نرجس خاتون(س) شهرستان مهریز با حضور امام جمعه شهرستان، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۱۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر (ع) بیان داشت: انشاالله بتوانیم از شیعیان واقعی آن حضرت باشیم.
وی افزود: شهامت، ایثار و اخلاص از شاخ و برگ‌های بسیج هستند و بسیجیان باید این فضائل را در خود پرورش دهند.
محی الدینی گفت: پایگاه‌های بسیج باید مسائل اعتقادی و فرهنگی و تربیت نسل نو را در قالب حلقه‌های صالحین بیشتر مد نظر قرار دهند وکادر مدیریت حوزه علمیه نیز باید همکاری لازم را دراین زمینه با پایگاه داشته باشند.
وی با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب که فرمودند: همه اقشار جامعه ما باید بسیجی باشند اظهار داشت: این یعنی این که هر کدام از خواهران یا برادران بسیجی طلبه هم در محیط خانه و هم در جامعه مبلغ باشند و تلاش کنند.
محی الدینی تصریح نمود: متاسفانه امروزه علاقه به طلبگی و تحصیل در حوزه‌های علمیه در جامعه ما کم رنگ شده است و این همت بسیجیان را می‌طلبد که در راستای جذب جوانان به حوزه‌های علمیه تلاش کنند.
وی بیان داشت: بسیج باید هم جذب کند و هم انسان‌ها را پرورش دهد.
در این مراسم "حجت الاسلام داودی" مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد از زحمات فرمانده پایگاه تقدیر نمود و اظهار داشت: حوزه علمیه بنابر منویات رهبر معظم انقلاب باید انقلابی باشد و به این معنی است که در بسیج باید مسئله پیدا کنیم تا دغدغه داشته باشیم و پای این انقلاب باید بایستیم و حتی همچون شهید حججی‌ها جان بدهیم.
همچنین در ابتدای این مراسم "حجت الاسلام کفاش" مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مهریز ضمن خیر مقدم گزارش کوتاهی از از عملکرد پایگاه بسیج طلاب خواهران ارائه نمود.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات خواهران محمد پور و زارع که به عنوان فرمانده و جانشین پایگاه بسیج طلاب نرجس خاتون (س) فعالیت نموده بودند تقدیر و تشکر بعمل آمد وحکم مسئولیت خواهر چاووشیان بعنوان فرمانده پایگاه تقدیم ایشان گردید.
ارسال نظرات