امام جمعه مروست عنوان کرد:

حرکت با ایمان و اعتقاد راه رسیدن به اهداف بزرگ / ادارات شهرستان از رکود و کسلی خارج شوند

امام جمعه مروست در مراسم گرامیداشت شهید حججی حرکت امثال ایشان را حرکتی از روی ایمان و اعتقاد قوی دانست که منجر به رسیدن به اهداف بزرگ خواهد شد .
کد خبر: ۸۹۰۹۷۲۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز و به همت جهاد کشاورزی بخش مروست و با حضور جمعی از مسئولین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی در محل آن اداره برگزار شد .
امام جمعه مروست در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مدافع حرم محسن حججی یاد و نام شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت .
حجه الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه گفت : ما در دنیایی زندگی می کنیم که یک سری خوبی ها و بدی ها و یک سری زیبایی ها و زشتی ها وجود دارد و تنها خوبی و حسن زیبایی که در برتر و والاتر از همه هست جهاد در راه خدا و جهاد در راه فی سبیل الله است و این جهاد به طرق مختلف تحقق می شود گاهی جهاد با جسم است شبیه همین کاری که شهید حججی انجام داد و امثال ایشان . وی در ادامه با بیان اینکه شهدا رفتند تا به ما بفهمانند که راه و روال کدام است به مشغول شدن انسان به کارها و سرگرمی های دنیوی اشاره کرد و گفت : اگر حرکت انسان از روی اعتقاد و ایمان قلبی باشد مطمئنا به هدفش خواهد رسید .
امام جمعه مروست در ادامه با بیان اینکه برگزاری چنین مجالسی ادای احترامی است به مقام آن بزرگواران از مدیریت جهاد کشاورزی مروست قدردانی کرد و افزود : ادارات شهرستان باید از رکود و کسلی خارج شوند و برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در ادارات برنامه ریزی و اجرایی شود تا اگر روزی به شهیدانی نظیر حججی برخورد کردیم و بازخواست شدیم پاسخی برای انها داشته باشیم و مسئولین باید طوری عمل کنند که فردای قیامت پاسخگو باشند .
مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار