فرماندار با توجه به محرومیت شهرستان در حوزه صنعت از صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست که نگاه ویژه‌ای به شهرستان در حوزه تسهیلات احداث و احیا واحد‌های تولیدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۹۷۹۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در پنجمین روز از هفته دولت با حضور جعفر طولابی فرماندار دلفان، صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، عبدالهی مدیرکل امور روستایی استانداری و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی چندین طرح تولیدی، کشاورزی، عمرانی و یک واحد مسکن مدد جوی بهزیستی به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از دو واحد صنعتی در دلفان
واحد تولید قیر و خط تولید ایزوگام پوشش بام غرب دلفان مساحت زمین ۱۵ هزار مترمربع، فضای تولیدی ۵۰۰۰ هزار متر و فضای اداری ۱۰۰۰ هزار متر، اشتغال‌زایی مستقیم ۲۳ نفر بااعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کارخانه تولید صنایع فولادی راویز و ورق با اشتغال‌زایی مستقیم ۶ نفر بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد دویست میلیون تومان و تولید سالانه ۹۰۰ تن به بهره‌برداری رسید.

ساختمان دهیاری روستای محمد میرزایی بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیون تومان مساحت زمین ۲۷۰ متر زیربنا ۲۰۰ متر با احتساب هزینه عمران جداول روستا‌های بخش درمجموع ۴۵۰ چهارصد پنجاه میلیون تومان هزینه شده و همچنین نام‌گذاری معابر ۱۰ روستا و در دست اقدام ۵ پارک فضای بازی و ورزشی انجام شد.
آبیاری ۲۳۰ هکتاری روستای عبدالحسینی بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد پانصد میلیون تومان و مسکن مدد جوی بهزیستی بااعتباری بالغ‌بر ۵۴ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این افتتاحیه‌ها جعفر طولابی، فرماندار دلفان با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری بنام تولید و اشتغال افزود: خدمات ارزشمندی در راستای احیای واحد‌های تولیدی صورت گرفته و برنامه مسئولین استانی و شهرستانی رونق تولید و ایجاد اشتغال بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری است.
فرماندار با توجه به محرومیت شهرستان در حوزه صنعت از صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست که نگاه ویژه‌ای به شهرستان در حوزه تسهیلات احداث و احیا واحد‌های تولیدی داشته باشند.
طولابی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت اهالی روستای محمد میرزایی در خصوص تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی تصریح کرد:این اقدامات موجب افزایش سطح تولید و راندمان محصولات کشاورزی شده و هم می‌تواند به‌عنوان یک الگوی نمونه برای دیگر اقدامات در حوزه شهرستان محسوب شود.
گفتنی است که با همکاری و مشارکت اهالی روستای محمد میرزایی در میزان ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا تسطیح و یکپارچه‌سازی صورت گرفته است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات