کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۹۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در پنجمين روز از هفته دولت با حضور هاجر جماديه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، اكبر صمدي فرماندار و جمعی از مسئولان پارس آبادي کتابخانه‌ سیار روستایی اين شهرستان افتتاح و به بهره برداري رسيد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در آيين بهره برداري از اين كتابخانه سيار روستايي، از افتتاح 2 خودروی کتابخانه سیار ديگر در استان خبر داد و گفت: این خودروها در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی فرمانداری اردبیل خریداری و به تجهیزات سمعی و بصری تجهیز شده است.

هاجر جماديه مهمترین هدف کتابخانه های سیار را دسترسی تمام کودکان بویژه کودکان مناطق محروم و روستاها به کتاب بیان کرد و افزود: بزرگترین رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنایی با کتاب و رواج فرهنگ کتابخوانی در بین قشر کودک و نوجوان استان است و امیدواریم با عنایت و توجه مسئولان بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر در عملی کردن این مهم کوشا باشیم.

///

///

///

///

///

////

///

///

منبع:آران مغان

 

ارسال نظرات