پیام مسئول بسیج دانشجویی کشور خطاب به دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان فارس؛
در بخشی از این پیام آمده است: به تعبیر امام عظیم الشان ما (قدس سره) اصلاح همه امور درگرو اصلاح انسان است و این رسالت و وظیفه شما عزیزان را در تربیت و تزکیه خود و فرزندان این مرزوبوم دوچندان می‌کند که شما هم آینده این کشورید و هم آینده‌سازان را می‌سازید.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

  به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، داوود گودرزی مسئول بسیج دانشجویی کشور پیامی خطاب به جمع بسیجیان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری (ره) شیراز صادر کرد که در جشن فارغ‌التحصیلی قرائت شد. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بر تمامی دوستان و برادران بسیجی‌ام سلام و درود می‌فرستم و خشنودم که در جمع شما عرض ارادتی می‌کنم.
در کنار دوستانی که کارشان انسان‌سازی و مشربشان عاشقی است. 


آری معلمی و استادی سوختن و ساختن و ساخته‌شدن است:
در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز
اِستاده ام چو شمع مسوزان از آتشم
انسان دارای مراتب عالیه باطن، معنویت، روحانیت و عقلانیت است. در سرشت انسانی است که از عالم طبیعت به عالم معنا سیر کند و عوالم وجودی خود و عوالم معنا را درنوردد که البته این‌ها همه محتاج تربیت، آموختن و تزکیه نفس است.

تمام علوم در خدمت انسان و در جهت انسان‌سازی است که خداوند در آیه شریفه مَثَلُ الذینَ حمِّلوا التَوراةَ نشان داد که انباشتن علوم نه‌تنها از حجب نمی‌کاهد بلکه خود باعث عجب و دوری است، این‌گونه است که اصلاح انسان بر همه‌چیز مقدم است و تمام مقدرات و الزامات آینده انسانی و جوامع بشری درگرو آن است.

تا تزکیه و تربیت اسلامی نباشد اصلاح و رشد انسان و جامعه صورت نمی‌پذیرد و به تعبیر امام عظیم الشان ما (قدس سره) اصلاح همه امور درگرو اصلاح انسان است و این رسالت و وظیفه شما عزیزان را در تربیت و تزکیه خود و فرزندان این مرزوبوم دوچندان می‌کند که شما هم آینده این کشورید و هم آینده‌سازان را می‌سازید.

تمامی صلاح، رشد و پیشرفت ایران اسلامی در سرپنجه توانا و نورانی شما جوانان انقلابی است که پیام امام (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) را در مجاهدت درونی و بیرونی درست فهمیده‌اند و ان شاء الله عامل بدان باشید.

برای تمامی شما برادران عزیز آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون الهی را دارم.

داوود گودرزی 04/06/1396
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور

ارسال نظرات