معاون رئیس جمهوری در سفر به چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:
حجت الاسلام شهیدی، گفت: مسئولان موظفند رسیدگی به مشكلات خانواده شهداء و جانبازان، آزادگان و ایثارگران را در دستور كار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۶۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در دیدار با خانواده شهیدان ابراهیم و اكبر كاظمی پور و آزاده جانباز علی حسین جمالزاده در مركز چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: تمامی مسئولان، مردم و قشرهای مختلف كشور مرهون خدمات، رشادت ها و جانفشانی های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند.

معاون رئیس جمهوری، افزود: انقلاب اسلامی ایران هزینه های بسیار سنگینی را پرداخت كرده و به همین منظور ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف كشور ضرورت دارد.

شهیدی محلاتی تصریح كرد: مسئولان موظفند رسیدگی به مشكلات خانواده شهداء و جانبازان، آزادگان و ایثارگران را در دستور كار خود قرار دهند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور بیان داشت: خوشبختانه چهارمحال و بختیاری در حوزه ایثارگران مشكلی نداشته و از عملكرد مطلوبی برخوردار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانستند با رشادت ها و دلاوری های خود جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه كنند.

قاسم سلیمانی دشتكی اضافه كرد: ازخودگذشتگی و جانفشانی های شهداء و جانبازان، آزادگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) باعث شكست دشمن بعثی و استكبار جهانی به سركردگی آمریكا، انگلیس و اسرائیل شد.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری، مردم و قشرهای مختلف باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده را به طور جدی در دستور كار و جزو برنامه های اصلی خود قرار دهند.

سلیمانی دشتكی اظهار كرد: روحیه استكبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم مردم نقاط مختلف ایران اسلامی و چهارمحال و بختیاری برای همیشه تاریخ جاودانه می ماند.

شهید ابراهیم كاظمی پور پنجم اسفند ۱۳۶۵ در عملیات خیبر و شهید اكبر كاظمی پور ۱۲ روز بعد یعنی ۱۷ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند.

افزوده می شود، چهارمحال و بختیاری در دوران جنگ تحمیلی دو هزار و ۴۴۰ شهید، هفت هزار و ۲۰۰ جانباز و ۵۰۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران كرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور به منظور افتتاح طرح های چهارمحال و بختیاری به شهركرد سفر كرده است.

شركت در برنامه زنده تلویزیونی سیمای جهانبین، افتتاح و كلنگ زنی همزمان طرح های عمرانی شهرستان شهركرد و نشست با خبرنگاران از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران كشور به شهركرد محسوب می شود.

ارسال نظرات