خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: وفادار بودن و حرکت در مسیر بیانات مقام معظم رهبری سبب افزایش تلاش ما در مقابل بدعهدی‌های دشمن می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۹۹۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهانت‌ها و بی‌پروایی‌های اخیر آمریکا در خصوص ایران اظهار کرد: دخالت‌ها و دشمنی‌های مستکبرینی چون آمریکا از زمان به استقلال رسیدن ما همواره همراه ما بوده و آمریکایی‌ها سعی داشتند با این دشمنی‌ها خودی از خود نشان دهند.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی، نقض برجام و بدعهدی‌های امروز نشان از دشمنی‌های آمریکا دارد و با استقلال کشور ما و ایستادگی در مقابل مستکبرین رفتاری جز بدعهدی از آمریکا انتظار نمی‌رود.
این مسئول تصریح کرد: بیانات و راهنمایی‌های راهگشای مقام معظم رهبری، اقتدار جوانان و هم‌چنین هوشیاری مردم از عوامل اصلی استقلال ما می‌باشد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تشریح کرد: حضرت آقا بارها به بدعهدی‌ها و غیر قابل اعتماد بودن آمریکائیان تاکید داشته‌اند ولی با این وجود توافق‌نامه برجام با صرف هزینه میلیاردی انجام شد و امروز همگان نسبت به بدعهدی آمریکا اذعان دارند.
عدالتی تبیین کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به استقلال کشور از هر حربه‌ای استفاده می‌کند و با بهانه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به ما را دارد.
وی گوش فرادادن به بیانات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیری مطابق این رهنمودها را عاملی موثر برای توسعه دانست و افزود: وفادار بودن و حرکت در مسیر بیانات مقام معظم رهبری سبب افزایش تلاش ما در مقابل بدعهدی‌های دشمن می‌شود.
این مسئول با اشاره به ضرب‌المثل " هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمیگیره" ابراز کرد: باید هوشیار بود و دانست که تمامی اقدامات آمریکایی‌ها به نفع خودشان و به ضرر ما است و آن‌ها هرگز خواهان پیشرفت ما نبوده و نیستند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین باید ملت ایران و به‌ویژه مسئولین، جوانان، دانشگاهیان و حوزویان آگاه باشند و با توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال راه را برای نفوذ آمریکاییان به کشور ببندند.
عدالتی در ادامه متذکر شد: دشمن میخواهد با گرفتن دین، شرف، وجدان و باورها و اعتقادات اسلامی به ما ضربه بزند و ما را به تسلط خود دربیاورد.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: باید به بیانات مقام معظم رهبری توجه داشت و آگاه بود که مغرور شدن به خود و عدم گوش دادن به فرامین رهبری زمینه را برای شکست ما و پیروزی دشمن فراهم می‌کند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها