حجت الاسلام علی جهانگیری استاد حوزه علمیه شهرستان میناب گفت: دشمنان ما همیشه در صدد تضعیف این نظام و انقلاب بوده و هستند
کد خبر: ۸۹۱۰۰۰۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام جهانگیری در نشست بصیرتی و نهضت روشنگری در حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب دشمنان این نظام و انقلاب را منزوی خواند و گفت: از زمان پیامبران تا صدر اسلام، دشمنان اسلام همیشه در اشاعه دین و دستورات الهی مانع تراشی می کردند و امروز نیز مشرکین و معاندین همان راه را دنبال می کنند.

جهانگیری جنگ نرم را حربه جدید و مدرنیته امروزی دشمن علیه این نظام و انقلاب دانست و افزود:دشمنی کفار و منافقین با اسلام و نظام اسلامی همان دشمنی است که از زمان پیامبران تا صدر اسلام ادامه داشت، فقط روش این دشمنی تغییر کرده و متناسب با وضعیت امروزی است که همان جنگ نرم و جنگ فرهنگی است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه اظهار داشت:ماهیت جنگ نرم مانند جنگ سخت مشخص نیست اما از جنگ سخت مخرب تر و به مراتب تبعات آن در جامعه بیشتر است به خاطر اینکه تقریبا تمامی جوانان ما با این حربه دشمن درگیر هستند.

جهانگیری بیان کرد:دشمن در تمامی زمینه ها بخصوص در بحث اقتصادی و کالاهای مورد نیاز، کشور ما را تحریم کرده ولی در فضای مجازی و ارتباطات ما هیچ گونه تحریمی نیستیم و حتی محدودیت هایی که نسبت به سایر کشورها در استفاده ازگستره وسیع فضای مجازی وجود دارد برای کشور ما وجود ندارد.

 استاد حوزه علمیه شهرستان میناب گفت: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری که بارها بر آن تاکید کرده جنگ نرم و جنگ فرهنگی است که جوانان ما با آن درگیر هستند و مسئولین ما باید فکری اساسی با این حربه دشمن بیندیشند در غیر این صورت دشمن اذهان جوانان ما را منحرف و به سمت خود می کشاند.

   انتهای پیام/

ارسال نظرات