در جشنواره دوازدهم راسته زیورآلات دست‌ساز 12 غرفه به هنرمندان ملیله‌کار، انگشترساز، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و حکاکی استان زنجان اختصاص دارد و 8 غرفه نیز با حضور هنرمندان سایر استان‌ها دایر هستند.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۴۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مديركل ميراث فرهنگي زنجان با اشاره به جشنواره دوازدهم راسته زیورآلات دست‌ساز گفت: راسته زيورآلات بازارچه صنایع دستی دوازدهمين جشنواره ملي آش ایرانی، امسال با 20 غرفه زیورآلات دست‌ساز هنرمندان ایرانی، در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

یحیی رحمتی، افزوزد:  در جشنواره دوازدهم راسته زیورآلات دست‌ساز 12 غرفه به هنرمندان ملیله‌کار، انگشترساز، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و حکاکی استان زنجان اختصاص دارد و 8 غرفه نیز با حضور هنرمندان سایر استان‌ها دایر هستند که غرفه زیورآلات ترکمن، انگشتر سازی قم و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی بخش از آنها خواهد بود.

وي اظهار داشت:  در روزهای برگزاری جشنواره هشت ورک‌شاپ در غرفه‌های نبش بازارچه صنایع دستی برگزار می‌شود که برای استفاده افراد بیشتری از این برنامه‌ها، غرفه‌های نبش به واسطه وسعت دید در نظر گرفته شده است تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

مديركل ميراث فرهنگي زنجان تصریح کرد: قلم‌زنی، رشتی‌دوزی، چاروق دوزی، تعدادی از رشته‌هایی هستند که هنرمندان متخصص این رشته‌ها، ورک‌شاپ ویژه‌ای را در ايام جشنواره برگزار خواهند کرد.

ارسال نظرات