مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: 15 هزار خانوار در شمال بلوار امام حسین(ع) تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند که این طرح گازرسانی به فاز 4 شهر بندرعباس نیز با اعتبار 87 میلیارد ریال و طول 62 کیلومتر کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛پارسا پروین عصر امروز در آیین افتتاح طرح گازرسانی به مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: با این طرح گازرسانی، 12 هزار خانوار در حال حاضر تحت پوشش گاز شهری قرار می‌گیرند و این طرح با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان تولید می‌شود و توسعه خدمات گازرسانی به نقاط مختلف استان رویکردی مهم در جهت توسعه رفاه عمومی و خدمات‌رسانی به صنایع راهبردی منطقه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان بیان داشت: 15 هزار خانوار در شمال بلوار امام حسین(ع) تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند که این طرح گازرسانی به فاز 4 شهر بندرعباس نیز با اعتبار 87 میلیارد ریال و طول 62 کیلومتر کلنگ‌زنی می‌شود.

پروین ادامه داد: شهرک پیامبر اعظم بندرعباس گنجایش 36 هزار نفر جمعیت دارد و شبکه گازرسانی هم به‌همین مقدار برنامه‌ریزی و مقدمات آن نیز انجام شده است و  در غرب استان نیز با گازرسانی به شهرهای پارسیان و دشتی با اعتبار بالغ بر 193 میلیارد ریال و اجرای 117 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه گاز، در مجموع 6 هزار و 500 خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند که با گازرسانی به فاز اول، 2 هزار خانوار شهرستان پارسیان از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

طرح گازرسانی به شهرک صنعتی بستک با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال و گازرسانی به نیروگاه 80 مگاواتی پاسارگاد جزیره قشم به طول 4/2 کیلومتر و با مشارکت اعتباری متقاضی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

ارسال نظرات