استاندار مازندران:

امکان ایجاد دو قطبی با خط کشی موجود بین برنده هاو بازنده ها انتخابات

استاندار مازندران نسبت به امکان ایجاد دو قطبی با خط کشی موجود بین برنده هاو بازنده ها انتخابات شوراها در برخی مناطق و شهرها، هشدار داد و گفت: این موضوع موجب اشکالات جدی و چالش‌هایی می‌شود و نیاز است در انتخاب شهردار و دهیار با وحدت و هم‌افزایی برنامه‌ریزی و اقدام کرد.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۹۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
 
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، از شهرستان فریدونکنار، ربیع فلاح جلودار شب گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: امسال و تا ده ها سال مشکل قطع و یا کمبود گاز در استان مازندران نداریم و هرگونه فعالیت تجارتی، اقتصادی، تولیدی و رفاهی بدون مشکل خواهد بود که این طرح با همت دولت و اعتبار 820 میلیارد تومانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت نیز در فریدونکنار به خوبی اجرا شده است، افزود: در مازندران طرح تحول به خوبی اجرا شده و در سه سال گذشته 600 میلیارد تومان برای زیرساخت های بهداشت و درمان هزینه شده و همچنین 400 میلیارد تومان خدمات ارائه شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی دولت برای سلامت مردم فریدونکنار امری بسیار تحسین برانگیز است، تصریح کرد: یکی از مشکلات در استان این است که میزان بهره‌وری پایین است و برخی مواقع نرخ بهره وری بسیار پایین است و در مجموع کمتر از 30 درصد بهره‌وری داریم که در همین راستا در حوزه نیروی انسانی متوسط فعالیت کارمندان ادارات از دو ساعت نیز کمتر است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی باید برای دریافت سهم منطقه خود در بخش های مختلف کوشا باشند، بیان کرد: در هر شهرستان یک روستای پایلوت باید انتخاب شود تا روستای پاک در حوزه های زباله، اشتغال، فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

وی از عدم تفکیک زباله در مازندران انتقاد کرد و ادامه داد: تفکیک زباله در برخی شهرهای مازندران در حد سرگرمی انجام می‌شود و در بحث معضلات اجتماعی نیز از رشد فزاینده آن در استان جلوگیری شده است.

فلاح با تاکید بر اینکه با خط‌کشی بین برندگان و بازندگان انتخابات شوراها دوقطبی ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع موجب اشکالات جدی و چالش‌هایی می‌شود و نیاز است در انتخاب شهردار و دهیار با وحدت و هم‌افزایی برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران باید از اعتماد و امانت مردم به خوبی برای خدمات دهی استفاده کنند، اظهار کرد: هر خدمتی برای رفع مشکل مردم یک عبادت است.

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار دارای ظرفیت‌های بسیار خوب گردشگری است، گفت: باید در همین راستا برای توسعه بیش از پیش شهرستان برنامه‌ریزی و اقدامات جدی داشت و لازم است در این مسیر مدیران استان به درخواست‌های فرماندار و مدیران شهرستانی اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار