به همت گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ناحیه حضرت جوادالائمه (علیه السلام)؛

برپایی طرح رجعت و میز خدمت در روستای احمد اباد ماهدشت

طرح رجعت و میز خدمت در روستای احمدآباد ماهدشت باهمکاری پایگاه شهید چمران، حوزه های شهید دستغیب و حضرت ام البنین (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۰۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ناحیه حضرت جوادالائمه (علیه السلام) طرح رجعت و میز خدمت در روستای احمدآباد ماهدشت باهمکاری پایگاه شهید چمران، حوزه های شهید دستغیب و حضرت ام البنین (ع) برگزار گردید.

برپایی طرح رجعت و میز خدمت در روستای احمد اباد ماهدشت

دراین اردوی یک روزه باهدف اجرای طرح رجعت و برپایی میز خدمت که با هماهنگی و جلساتی که با مسئولین خانه بهداشت، مسجدصاحب الزمان (عج) و پایگاه های بسیج برادران و خواهران شهید چمران شده بود به ارائه کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی، مشاوره روانشناسی و تحصیلی، برپایی ایستگاه های صلواتی آرایشگری، سرگرمی و ورزش کودکان و نوجوانان و ایستگاه سلامت که شامل غربالگری، اندازه گیری قتدخون و فشارخون، ویزیت بانوان و ارائه دارو به صورت رایگان برای بیش از سیصد نفرازاهالی روستا صورت پذیرفت .

در این اردو خواهر پورحکیمی مسئول ومشاورفرهنگی این گروه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: پس ازفرمان مقام معظم رهبری مبنی برآتش به اختیار چند مجموعه دوستان که کارهای فرهنگی انجام میدادند  دست به دست هم داده و این گروه جهادی را جهت محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و کارهای تمیز اجتماعی و فرهنگی ایجاد نمودند.

وی افزود: دراین گروه جمعی از فرزندان شهدا وایثارگر و خیرین نسبت به خدمات دهی به نیازمندان ومحرومین تلاش می کنند .

درپایان این اردوی یکروزه تعدادی مربای اهدایی خیریه حضرت امیرالمومنین (ع) بین نیازمندان و ایتام توزیع شد .

خبرنگار بسیجی: محمد انجیله ای 

ارسال نظرات
پر بیننده ها