خبرهای داغ:
خدمت رساني اردوهاي جهادي در مناطق محروم استان قزوين؛
اردوهاي جهادي دانشجويان در مناطق محروم كه با همت بسيج دانشجويي و دانشگاه‌هاي مختلف سطح استان و با حضور جمع بسياري از دانشجويان رشته‌هاي مختلف در استان قزوين در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۲۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اردوهاي جهادي دانشجويان در مناطق محروم كه با همت بسيج دانشجويي و دانشگاه‌هاي مختلف سطح استان و با حضور جمع بسياري از دانشجويان رشته‌هاي مختلف در استان قزوين در حال اجرا است.
همه ساله گروه‌هاي جهادي دانشگاه علوم پزشكي قزوين به روستاهاي محروم براي خدمت‌رساني به ساكنين اعزام مي‌شوند.
پزشكان و دانشجوياني كه از تخصص و توانشان براي خدمت‌رساني به مردم شهر و ديارشان استفاده مي‌كنند. آن هم در اين ايامي كه معمولا بسياري از آدم‌ها سرگرم مسافرت‌ها و تفريحاتشان هستند.
گروه جهادي دانشگاه علوم پزشكي در قالب ۳ گروه با حضور ۱۲۰ نفر از دانشجويان اين دانشگاه از 9 الي 26 مردادماه سال جاري در اين اردو شركت مي‌كنند كه دانشجويان جهادي" شكوفه‌هاي سيب" اولين تيم جهادي پزشكي را تشكيل مي‌دهند.
اين تيم از دانشجويان جهادگر پزشكي دانشگاه علوم پزشكي قزوين در زمينه پزشكي به مردم مناطق محروم از 9 الي 13 مردادماه به مدت 5 روز در 18روستاي همجوار مناطق الموت غربي با مركزيت دهستان دستجرد سفلي به مردم منطقه خدماتي از جمله دندانپزشكي،پزشكي،مامايي،علوم آزمايشگاهي و بهداشت محيط خدمات رايگان ارائه دادند.
همچنين دومين گروه از اين دانشگاه با عنوان "خادم المهدي” ويژه فارغ التحصيلان دانشگاه علوم پزشكي قزوين از 14 تا 18مردادماه برگزار شد پزشكان جهادگر مطب خود را تعطيل كرده و براي ارائه خدمات رايگان در مناطق محروم الموت مشغول به فعاليت شدند.
آخرين گروه از جهادگران دانشگاه علوم پزشكي ويژه برادران با عنوان ” گروه بدون مرز” از 21 الي 25 مردادماه در اين مناطق در حال انجام فعاليت بودند.
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها