مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان با اشاره به کمبودهای فراوانی که جهادگران با آن روبرو هستند عنوان کرد: اعضای گروه جهادی با وجود تمام مشکلات حتی نبود آب آشامیدنی از همه داشته‌های خود گذشتند تا بتوانند ذره‌ای از مشکلات عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی مردم منطقه را حل کنند
کد خبر: ۸۹۱۰۱۷۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
رضا جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان گفت: این اردو یک اردوی متفاوت نسبت به سایر اردو‌ها است.

وی ادامه داد: دانشجویان جهادگر در مدتی که روستای دامداران میزبان آنان است در عرصه‌های مختلفی همچون عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی خدمت‌رسانی می‌کنند.

جعفری با اشاره به کمبود‌های فراوانی که جهادگران با آن روبرو هستند عنوان کرد: اعضای گروه جهادی با وجود تمام مشکلات حتی نبود آب آشامیدنی از همه داشته‌های خود گذشتند تا بتوانند ذره‌ای از مشکلات مردم منطقه را حل کنند.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات توسط مسئولان مربوطه ابراز داشت: ما با وجود اینکه با تمام ادارات کل استان اعم از اوقاف، تبلیغات و کانون‌های فرهنگی مساجد برای احصای کمک‌ها رایزنی کردیم، اما هنوز بخش زیادی از قول و قرار‌ها عملی نشده است؛ مهمتر از همه این است که مسئولین مشکلات مردم را ببینند و چاره بیندیشند.
ارسال نظرات