سردار مولایی گفت: آنچه که مهم است نیت است، اگر عمل ما منطبق بر نیت باشد همه کار ها به درستی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۸۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

سردار مولایی  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت روز کارمند در مجموعه میلاد شهرداری کرج  که به همت حوزه ادارات شهرداری کرج برگزار شد با تبریک هفته دولت و تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت:  کارمند ها ویترین دولت ها هستند و نمایانگر بخش عمده ای از یک سیستم هستند که با ماموریت پاسخگویی به نیاز های اساسی جامعه شکل میگیرند .

کارمندان ویترین دولت ها هستند/هنوز هم سیستم های دولتی پاسخ گوی نیاز های کشور نیست

وی افزود: آنچه که مهم است اسن است که وظیفه دولت ها پاسخگویی به نیاز ها است .

فرمانده سپاه البرز بیان داشت: سیستم های دولتی دارای اشکالاتی هستند از ابتدای  پیروزی انقلاب اسلامی  وجود دارد ، در ان زمان با اینکه آموزش و پرورش وجود داشت اما امام خمینی (ره) ، نهضت سواد اموزی را تاسیس کردند.

سردار مولایی با اشاره به شهادت شهید ححجی و شهید حسینی گفت: این دو جوان امروز در روزگار ما به عنوان رویش های انقلاب برای پاسخ گویی به نیاز رفته بودند، شهید حسینی به همراه تعدادی از دانشجویان برای ساخت و ساز و عملیات جهادی به مناطق محروم اعزام شده بودند.

فرمانده سپاه البرز عنوان کرد: هنوز هم سیستم های دولتی پاسخ گوی نیاز های کشور نیست که جوانان با مشاهده مشکلات موجود در کشور دست به کار شده اند و با شرکت در این اردوهای جهادی اقدام به کمک رسانی به مناطق محروم کرده اند.

وی تصریح کرد: آنچه که از دولت و کارمند انتظار میرود درک موقعیت است.

سردار مولایی گفت: شهید رجایی و شهید باهنر با نیت پاک خودو کار برای خدا و با توجه به مدت زمان کوتاهی که در منصب دولتی مشغول به خدمت بودند، خداوند به آنها عزت داد.

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد یکی از رموز پیروزی ما ایثارگری است .

وی افزود : پس از جنگ اگر سوداگری جای خود را به ایثار گری بدهد  باید فاتحه انقلاب را خواند و دیگر حتی یک شهید رجایی نمیتوانیم پیدا کنیم .

سردار مولایی  گفت: آنچه که مهم است نیت است، اگر عمل ما منطبق بر نیت باشد همه کار ها به درستی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه البرز یاد اور شد: ورزشکاران زیادی در کشو ما وجود داشتند که حتی در منصب های جهانی مدال های رنگین کسب کردند اما نام آنها در ذهن های ما نمانده است و تنها از افرادی چون تختی و پوریای ولی یاد میشود به دلیل اینکه عمل این افراد منطبق بر نیت آنها بوده است .

سردار مولایی گفت:امام علی (ع) فرموده اند که انسان ها را فارغ از ویژگی هایی که دارد  کرامت کنیم ، پس میتوانیم با توجه به این نکته در ادارات کار انجام دهیم و ارباب رجو را تکریم کنیم ، اگر خودمان صالح باشیم  اصلاح کننده نیز خواهیم بود، اگر فاسد امیدی به اصلاح وجود نخواهد داشت .

 

ارسال نظرات