فرمانده انتظامي مراغه ازانهدام يك باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: در اين عمليات سه نفر قاچاقچي دستگير و 25 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۱۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا اصلانی‌فر صبح  امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع‌‌کنندگان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت باندی که در زمینه قاچاق مواد مخدر از استان‌های شرق کشور به شهرستان فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی و انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی قاچاقچیان و محل اختفاء و نگهداری موادمخدر در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شده و پس هماهنگی و اخذ دستور قضایی از داخل لاستیک خودرو کامیونت ایسوز که در منزل قاچاقچیان پارک شده بود مقدار 25 کیلوگرم مواد مخدر با لفافه از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و خودرو مذکور توقیف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اصلانی‌فر تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هر چه تمام‌تر با اخلال‌گران و برهم‌زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان  از مردم در خواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر به پلیس 110 گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و مراتب تقدیر خود را از عملکرد پلیس را  با شماره تلفن 197 اطلاع دهند.

دستگیری سارق موتورسیکلت در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق و کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران انتظامی پاسگاه «آیت‌الله غفاری» خبر داد.

اصلانی‌فر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه استحفاظی پاسگاه «آیت‌الله غفاری»، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموارن با انجام کارهای فنی و تخصصی، متهم را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق در بازجویی‌های صورت گرفته تاکنون به 2 فقره سرقت موتورسیکلت از روستاهای اطراف شهرستان اعتراف کرد که موتورسیکلت‌های مربوطه کشف و پس از شناسایی و تائید مالباختگان به صاحبان آنها تحویل شد.

اصلانی‌فر با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان درخواست کرد تا توصیه‌های پلیس برای حفظ خودرو و موتورسیکلت خود در پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن 110 مطلع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها