بعد از آتش سوزی روز گذشته دیواره صخره نوردی پارک لاله زاهدان خبرهایی از عمدی بودن این ماجرا در شبکه های اجتماعی منتشر شد، مسئولین آتش نشانی زاهدان نیز گفتند: نتیجه این آتش سوزی را فقط به مراجع قضایی اعلام می کنند
کد خبر: ۸۹۱۰۲۳۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، عصر روز گذشته سازه صخره نوردی واقع در پارک لاله زاهدان طعمه حریق شد، پس از این ماجرا بود که خبر‌های ضد و نقیضی از تعمدی بودن این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
در همین خصوص مسئولین آتش نشانی زاهدان در پاسخ به علت حادثه در پارک لاله زاهدان، اظهار کردند: نتیجه این آتش سوزی را تنها به مراجع اعلام می‌کنند.
البته مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز زاهدان نیز در گفتگو با بسیج با بیان اینکه جزییات این حادثه در دست بررسی است، گفت: این مکان در زمستان نیز و به دلیل آتشی که توسط عده‌ای معتاد روشن شده بود طعمه حریق شده بود.
وی با بیان اینکه وجود معتادین در پارک‌های سطح شهر زاهدان به معظلی تبدیل شده است ادامه داد: این افراد انواع و اقسام وسایل پارک‌ها را سرقت می‌کنند و مشکلاتی زیادی را به وجود آورده اند.
محمد مهدی مرعشی ضمن رد تعمدی بودن این آتش سوزی گفت: فردی در همجواری این پارک مکانی تفریحی دارند و چندباری نسبت به وجود این سازه و اینکه این دیواره صخره نوردی مانع دید مجموعه ایشان می‌شود اعتراضاتی را به صورت مکتوب ارائه کرده اند، اما این موضوع شایعه است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه پشت این سازه مکانی مناسب برای معتادین بوده است احتمال می‌رود این افراد باعث آتش سوزی شده باشند که البته هنوز هم نمی‌توان با قطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز زاهدان قیمت این دیواره صخره نوردی را ۳۰۰ میلیون عنوان کرد و گفت: البته عمر این سازه ۵ سال بوده و با توجه به اینکه از سال ۸۸ تاکنون نصب شده و در محیط باز و در معرض آفتاب مستقیم هم بوده عملا عمر آن به پایان رسیده است و خودمان نیز به دنبال جمع آوری آن بوده ایم.
ارسال نظرات