جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

کارمند تراز اول انقلاب برای تحقق حکومت اسلامی تربیت شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: برای تحقق حکومت اسلامی کارمند تراز اول انقلاب اسلامی را تربیت کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب الله توکلی ظهر در همایش گرامیداشت شهیدان رجایی و با هنر و روز بسیج کارمندی که در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: شهیدان باهنر و رجایی الگو و اسوه خدمتگذاری هستند که بعد از ۳۶ سال از شهادتشان همچنان یاد و خاطره آن‌ها ماندگار است.

وی افزود: امروز همه کسانی که مومن، متعهد و انقلابی هستند، صفات و ویژگی‌های خود را به صفات شهید رجایی و باهنر نزدیک کنند و سبک مدیریتی و زندگی این دو شهید را به عنوان الگو سرلوحه کار خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: شهید با هنر و رجایی را به عنوان مصادیق بارز و الگوی ساده‌زیستی می‌شناسیم که هرگز نمی‌توانستند از ساده‌زیستی جدا شوند، طعم فقر را چشیده بودند.

وی از ویژگی بارز این شهیدان را حفظ ارتباط عاطفی با مردم و ملت دانست و بیان کرد: برای تحقق تمدن اسلامی الگوی خود را شهید باهنر و رجایی قرار دهیم و چیزی که امروز ما خلاء آن را احساس می‌کنیم فاصله زیاد با سبک و این فرهنگ است.

توکلی با بیان اینکه کار جهادی و کار انقلابی ماندگار خواهد شد گفت: حادثه کربلا ماندگار و جاودانه شد، چون مخلصانه، خداپسندانه و با اخلاص بوده است و اکنون عطش حادثه کربلا در دل میلیون‌ها انسان مسلمان وغیر مسلمان جاریست.

وی ولایت و لایت مداری را برای همه مدیران یک اصل دانست و گفت: نگاه ما به ولایت و فرامین شرعی رهبری است که برگرفته از احکام قرانی و اسلامی است چرا که بعد از ائمه اطهار بالاترین شخصی هستند که می‌توانند سرپرستی جامعه را به عهده بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: با توجه به کوتاه بودن دولت شهید رجایی کار‌های ارزشمندی انجام گرفت از جمله آن مسائل اقتصادی بود که کمترین بی‌نظمی‌ها را در آن مشاهده می‌کنیم.

وی اظهارداشت: مطالبه همه مردم از روسای سه قوه این است که برخورد قاطع با مفساد اقتصادی داشته باشند چرا که مردم را آزار می‌دهد.

توکلی افزود: حدود ۲۲ قشر در سپاه وجود دارد که با آحاد مردم در ارتباط هستند، بسیج کارمندی قدیمی‌ترین قشر است و این قشر در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما قرار است برای تحقق حکومت اسلامی کارمند تراز اول انقلاب اسلامی را تربیت کنیم عنوان کرد: کارمندی به اخلاق اسلامی و دوری از هرگونه آلوگی مزین باشد و محیط کار و زندگی را معنوی نگه داریم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: امروزه جامعه درگیر آسیب‌های اجتماعی، مفاسد اخلاقی و تزلزل استحکام خانواده است که قشر بسیج کارمندی می‌تواند در جایگاه خود ایفای نقش کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار