مسؤول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهبنان گفت: مسابقات فوتسال در این شهرستان به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با هفته دولت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛مصطفی توکلی مسوول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج در جمع مسوولان تیم‌های ورزشی جام هفته دولت گفت:به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با هفته دولت یک سری مسابقات فوتسال در زمین چمن مصنوعی اداره ورزش و جوانان شهرستان در حال برگزاری است.
وی تصریح نمود:این دوره از مسابقات با استقبال بسیار خوب ورزشکاران کوهبنانی مواجه گردید و در نهایت شش تیم با هم به رقابت پرداختند.
مسوول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تاکید کرد:در این دوره از مسابقات تیم‌های ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، اداره برق و مرکز بهداشت بصورت گروه سه تیمی رقابت خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: از هر گروه تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و در پایان تیم‌های صعود کننده به صورت ضربه دری با هم رقابت می‌کنند.
توکلی در پایان تصریح نمود:مراسم اختتامیه این مسابقات همزمان با عید سعید خم برگزار می‌گردد و از تیم‌های برتر با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.

 

ارسال نظرات