رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد – تهران:

جوامع محلی مازندران از سواحل مراقبت کنند

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد – تهران گفت: برای نخسیتن‌بار به مازندران آمدم و تحت تأثیر جامعه محلی قرار گرفتم که خیلی فعال هستند و این جامعه باید از سواحل مراقبت کند.
کد خبر: ۸۹۱۰۲۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ماریا دوتسنکو در حاشیه پاکسازی ساحل فرح‎آباد ساری که به‎مناسبت روز جهانی نلسون ماندلا برگزار شد، در گفت‌وگویی اظهار کرد: پیش از این، سفری به قشم و کیش داشتم و مراسمی در آنجا با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست انجام شد.

وی افزود: جوامع محلی در زمینه پاک نگه‌داشتن سواحل بسیار فعال هستند و محیط زیست جزایر قشم و کیش به‌خوبی کار می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ـ تهران گفت: برای نخسیتن‌بار به مازندران آمدم و تحت تأثیر جامعه محلی قرار گرفتم که خیلی فعال هستند و تأکید می‌کنم که این جامعه باید از سواحل مراقبت کند.

این مسؤول بیان کرد: محیط زیست مازندران از جوامع محلی حمایت می‌کند و این بسیار مهم است، من تحت تأثیر حضور جوانان و کودکان قرار گرفتم و تلاش آنها را می‌بینم و خوشحال هستم.

وی در پایان گفت: این جوامع محلی با نیروهای جوان باید الگویی برای جامعه باشند تا مردم در ساحل زباله نریزند.

مراسم پاکسازی از سواحل فرح‎آباد ساری با حضور رئیس مرکز اطلاعات همگانی سازمان ملل، بهروز اسفندیاری رئیس منطقه غرب آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه، مریم صاحب‌زمانی عضو کمیسیون نجات و کمیته آموزش در فدراسیون جهانی و مسؤولان محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است.

در این مراسم، یک‎دستگاه ویلچر به یکی از معلولان اهدا شد که از طریق درآمد حاصل از فروش درب‌های بطری توسط انجمن رفتگران طبیعت مازندران خریداری شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها