مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم دعای عرفه در 428 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی شهرهای استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۳۱۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌‌وگویی با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن عید قربان و غدیر و با اشاره به اهمیت با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم دعای عرفه در ماه ارزشمند ذی‌الحجه اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ، دعای عرفه در 428 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی مازندران طنین‌انداز می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ترین اعمال مستحبی در این ماه برگزاری مراسم دعای عرفه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و خدای متعال در این روز بنده خود را مورد لطف و عنایت خاص خود قرار می‌دهد بنابراین باید قدر این روز و این مراسم را دانست و از لحظه لحظه‌های قرائت این دعا و این ایام بیشترین بهره را گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با  اشاره به اهمیت این دعا و توصیه بزرگان دین به برگزاری این مراسم و برپایی آن خاطرنشان کرد: مومنان و مسلمانان بعد از قرائت این دعای ارزشمند خود را به خدای متعال نزدیک‌تر کرده و از ایشان طلب رزق معنوی و مادی می‌کنند و این دعا زمینه کسب معرفت الهی در ادامه مسیر بندگی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم دعای عرفه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت که به لطف خدای متعال در سال‌های اخیر حضور جوانان و نوجوانان در برپایی این مراسم قابل توجه است که امیدواریم امسال هم این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.

شکریان‌امیری در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرهای مازندران، 428 مسجد و حسینیه و اماکن مذهبی آماده برپایی این مراسم معنوی هستند و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تشکیل ستاد ویژه‌ای که متشکل از واحد اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان و شورای هیأت‌های مذهبی مازندران هستند برای هرچه باشکوه‌تر این مراسم در شهرهای استان برنامه‌ریزی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها