با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، دومین یادواره شهدای بانکی و قشر بسیج کارمندان در زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۱۰۳۴۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز دومین یادواره شهدای بانکی و قشر بسیج کارمندان در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

دبیرکمیسیون برنامه‌ریزی بانک‌های سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع) و گرامیداشت یادو خاطره شهداء به ویژه شهداء قشر کارمند گفت: شهیدان مدافع حرم و شهید حججی ها رفتند تا اسلام ونظام اقتدار داشته باشد وامروز شکست داعش به معنای شکست طرح های آمریکا و همراهانش است ودشمن هنوز نمی دانداقتدار خون شهدا است که برهمه قدرتهای تسلیحاتی جهان برتری دارد.
وی بیان کرد: شهداء زمینه سعادت وتوفیق طی مسیرالی الله را در خودبه وجود آوردند تا توانستند به قرب الهی برسند و شهدای انقلاب اسلامی وشهدای هشت سال دفاع مقدس ومدافع حرم امروز عزت واقتدار را به نظام اسلامی واسلام هدیه نمودند.
مدیر امور شعب بانک ملی استان تصریح کرد:فرهنگ ایثار و شهادت پیشینه ای عمیق در فرهنگ دینی ملت ایران دارد و بایداین روحیه به جهت مقابله با تهدیدات نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره تقویت گردد.
وی بیان کرد: تکریم و تعظیم شهدا یک وظیفه غیرقابل انکار است، زیرا شهدا به ما درس فداکاری آموختند و در عمل نیز آن را نشان دادند.

حمیدرضا صمدزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شاخص‌ترین شهید قشرکارمندی استان شهید اشوغ افزود: ۱۵ شهید کارمندی و ترور در سیستان و بلوچستان وجود دارند و جا دارد یادی کنیم از آنها، زیرا شهدا زمینه سعادت را در خود به وجود آوردند تا توانستند به غرب الهی برسند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی بانک‌های سیستان و بلوچستان افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
ارسال نظرات