اولین مرکز تخصصی عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی استان یزد به همت جمعی از دانشجو بسیجی در یزد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۳۷۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،  عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی استان از جمله مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، معاون حوزه هنری یزد و مسئول بسیج اصناف استان اولین مرکز تخصصی عرضه نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی اسلامی در یزد افتتاح شد.

در این مرکز که به همت جمعی از جوانان یزدی برپا شده علاوه بر عرضه لوازم التحریر کاملاً ایرانی، محصولات فرهنگی و نوشت افزار با برند بهشت و با تمثال شهدای شاخص استان و نماد‌های بومی نیز تولید و عرضه می‌شود.

حسین رستگاری دانشجوی بسیجی دانشگاه فرهنگیان و مسئول این مرکز فرهنگی در حاشیه مراسم افتتاحیه در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه هدف این مجموعه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است افزود: در راستای تحقق شعار‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد زمینه و شرایط مصرف کالای ایرانی جهت رونق تولید و اشتغال در کشور با همکاری جمعی از دانشجویان استان این مجموعه را راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به اینکه از سه سال پیش در این حوزه فعالیت می‌کند افزود: این کار را با سرمایه بسیار اندک شروع کردم، هرچند رقابت با کالا‌های وارداتی که بسیاری از ان‌ها قاچاق هستند کار ساده‌ای نیست؛ اما کیفیت محصولات ایرانی که با قیمتی مشابه محصولات خارجی عرضه می‌شود وبه مراتب از نوشت افزار‌ها وارداتی بالاتر است؛ و امیدواریم این محصولات جایگاه مناسبی را در بازار به خود اختصاص بدهند.

این فعال دانشجویی ادامه داد علاوه بر این، لوازم التحریر وارداتی به نوعی به ترویج نماد‌ها و فرهنگ‌های غربی می‌پردازد و باعث می‌شوند فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و نماد‌ها و اسوه‌های ایرانی به فراموشی سپرده شوند و کودکان و نوجوانان ما با ارزش‌ها و فرهنگ کشور بیگانه شوند که همه باید نسبت به این مهم حساس باشند.


مسئول مرکز ایران نوشت یزد در پایان با بیان اینکه این مجموعه آماده همکاری با سازمان ها، مدارس و سایر مراکز فرهنگی و فروشگاهی برای عرضه نوشت افزار ایرانی اسلامی است افزود: طرح‌های تخفیفی و تشویقی مختلفی برای ترویج این محصولات در نظر گرفته شده است که امیدواریم مورد استقبال عموم قرار  بگیرد.
گفتنی است علاقه‌مندان جهت تهیه این محصولات و اطلاع از طرح‌های تخفیفی میتواند به این مرکز تخصصی عرضه و فروش نوشت افزار و لوازم التحریر ایرانی اسلامی واقع در خیابان شهید منتظرقائم (عج)، قبل از چهار راه فاطمیه، جنب پاتوق کتاب آسمان مراجعه کنند.
ارسال نظرات