در پنجمین روز از هفته دولت، نشستی صمیمی با حضور فرماندار و امام جمعه مهریز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، بخشدار و معاون فرماندار و نیز جمعی از مسئولین و روحانیون شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۳۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ سید محمد رستگاری، فرماندار مهریز، عصر امروز ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر اهمیت رسالت خطیر روحانیون در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی تاکید کرد و گفت: با همدلی و اتحاد بین روحانیون و مسئولین شهرستان می‌توانیم شاهد پیشرفت در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی و کاهش معضلات اجتماعی باشیم.
درادامه امام جمعه مهریز ضمن ابراز ناراحتی از نفوذ فرهنگی دشمنان و لزوم چاره اندیشی در این راستا، خطاب به روحانیون حاضر در این نشست خاطرنشان کرد: روحانیون باید دغدغه نظام و نهادینه کردن ارزش‌های اصیل اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به فرمان، ولی امر مسلمین و به صورت آتش به اختیار اقدام کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی افزود: با تشکیل گروه و برگزاری محافل انس و ارائه راهکار در راستای جلوگیری از شیوع اباحه گری و انحطاط فرهنگی به ویژه در فضای مجازی تلاش کنید و حضوری تاثیرگذار داشته باشید.
وی تصریح کرد: در سخنرانی‌های خود، سلیقه مخاطب را نیز در نظر بگیرید و مسائل اصلی و مهم را با ظرافت و بطور مستمر مطرح کنید تا مفاهیم اصلی و مهم ملکه ذهن مردم قرار گیرد.
وی بر لزوم تقویت حوزه‌های علمیه و نیز تربیت طلبه‌های بیشتر برای حضور موثر و تاثیرگذار در جامعه تاکید کرد.
در ادامه، روحانیون شهرستان مهریز به تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
ارسال نظرات