مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

نصب نرم افزار ثبت‌نام و بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در داخل استان و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی

نرم افزار ثبت‌نام و بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در داخل استان و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، طراحی و علاوه بر نصب در دبیرخانه مشاغل در ادارات تامین اجتماعی و بهداشت نیز نصب شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۴۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان ازطراحی و پیاده‌سازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد مشمولان مشاغل سخت و زیان‌آور در زنجان خبر داد و گفت: یکی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل کسب رتبه دوم کشوری در حوزه بیمه بیکاری در سال 1394 و نیز کسب رتبه سوم کشوری در حوزه بیمه بیکاری در سال گذشته است.

محمد جعفر روحانی افزود: طراحی و پیاده سازی سامانه ثبت‌نام متقضیان بازنشستگی پیش از موعد مشمولان مشاغل سخت و زیان‌آور، با توجه به اینکه دبیرخانه مشاغل سخت و زیان‌آور در این اداره کل واقع شده است، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مراجعات حضوری به این اداره کل مربوط به متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد مشمولان در قالب مشاغل سخت و زیان آور است، اظهار داشت: این فرایند مشترک بوده و با همکاری تامین اجتماعی و بهداشت و درمان انجام می‌شود.

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: برای تکریم مراجعین و احترام به حقوق شهروندی آحاد شهروندان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه نرم افزار ثبت‌نام و بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور در داخل استان و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی، طراحی و علاوه بر نصب در دبیرخانه مشاغل در ادارات تامین اجتماعی و بهداشت نیز نصب شد.

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: با توجه به اهمیت افزایش درآمدهای عمومی دولت برای تامین هزینه‌های آن و کاهش آثار و عواقب ناگوار کسری بودجه ، این اداره کل طی سال‌های استقرار دولت تدبیر و امید گام‌های موثر و محکمی برای ارتقای درآمدهای عمومی برداشته است.

روحانی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار ردیابی نامه‌های اداری طراحی و در سایت اداره کل گفت: از همین رو مراجعان برای پیگیری نامه‌ها و مکاتبات خویش نیازی به مراجعه حضوری نداشته و این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه از افتتاح دفتر نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سلطانیه و تعیین تکلیف پروژه متوقف شده خوابگاه و مجتمع فرهنگی باشگاه کارگران زنجان با مساحت بیش از 4 هزار متر مربع در سال 1393 خبر داد و گفت: ساخت باشگاه کارگران شهر دندی در سال 1392 با پیشرفت فیزیکی 60 درصد که پروژه‌ای متوقف و بلاتکلیف بود نیز از سال 1393 با اخذ اعتبارات جدید عملیات عمرانی پروژه آغاز شده و  در سال 1393 تکمیل و در خردادماه سال 1395 به بهره‌برداری رسید .

 

ارسال نظرات