همزمان با گرامیداشت هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه شهید صلاحی ماهنشان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۵۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در ششمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه 12 کلاسه شهید صلاحی ماهنشان با حضور دکتر نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، امام جمعه و فرماندار شهرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : این آموزشگاه که برای مقطع ابتدائی ساخته می شود، دارای امکانات آزمایشگاهی ، اتاق کامپیوتر، اتاق مدیران و معلمان و دارای رمپ معلولین با اعتبار برآورد شده 3 میلیارد تومان احداث می شود.

مهندس علی عسگری افزود: این آموزشگاه با زیربنای 1800 متر مربع در محل سابق اداره آموزش و پرورش ماهنشان احداث می شود و  دبستان فعلی شهید کاکایی محوطه مدرسه جدید الاحداث خواهد بود.

وی اظهار داشت: پیش بینی اعتبار این پروژه سه میلیارد تومان است که از این میزان، یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان امسال تخصیص پیدا کرده و مابقی آن در سال آینده از محل اعتبارات استانی و در راستای محرومیت‌زدایی و ساخت فضاهای آموزشی در مراکز کمتر توسعه‌یافته هزینه می‌شود.

مهندس عسگری تصریح کرد: این واحد آموزشی به مساحت 4 هزار و 998 متر مربع بوده که یک‌هزار و 800 متر مربع آن جهت ساخت 12 کلاس استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات