۱۹۱دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز به اردوهای آموزشی و تربیتی شمال کشور اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۵۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات این نهاد در بخش های مختلف به جامعه هدف ارائه می شود، گفت: توجه به وضعیت فرهنگی خانواده های تحت حمایت و ارتقاء سطح فرهنگی آنها با رویکرد پرورشی و تربیتی از محورهای مهم فعالیت کمیته امداد در حوزه فرهنگی است.

هدایت صفری با بیان اینکه در ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف، راهبرد کمیته امداد ارتقاء سطح باور های دینی و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت است، افزود: برنامه ای فرهنگی کمیته امداد برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است .

وی در ادامه اظهار داشت: در تلاش هستیم با تقویت بعد فرهنگی خانواده های تحات حمایت و ایجاد روحیه و فرهنگ کارو تلاش زمینه توانمندی آنها در بخش های مختلف را فراهم کنیم .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از  اعزام ۱۱۵ نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد در استان زنجان به مشهد مقدس در قالب اردوهای زیارتی به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: از مجموع دانشجویان تحت حمایت اعزامی به مشهد مقدس ۳۵نفر دانشجوی پسر و ۸۰ نفر دانشجوی دختر از این خدمت فرهنگی کمیته امداد بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از هزارو ۵۰۰مددجوی زنجانی از خدمات اردویی کمیته امداد استفاده کرده اند ، گفت : این تعداد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب گروه های سنی مختلف به اردوهای زیارتی ، آموزشی ، تربیتی و شوق زیارت اعزام شده اند.

صفری با بیان اینکه از مجموع مددجویان بهره مند از خدمات اردویی کمیته امداد استان زنجان هزارو ۸۶ نفر از ابتدای امسال به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده اند ، ادامه داد : در مجموع ۴۶۲ نفر در قالب شوق زیارت و ۶۲۴ نفر نیز در قالب اردوهای زیارتی به مشهد مقدس اعزام شده اند .

وی همچنین گفت : ۱۶۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال به کربلای معلی و عتبات عالیات و ۹۲ نفر نیز در قالب اردوهای زیارتی به قم و جمکران اعزام شده اند.

صفری به اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به سایر مناطق کشوردر قالب اردوهای آموزشی و تربیتی اشاره کردوافزود :۱۹۱دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز به اردوهای آموزشی و تربیتی شمال کشور اعزام شده اند.

ارسال نظرات