خبرهای داغ:
مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج:
مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: در خارج از مرزهای ایران نیز با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر در کشورهایی همانند لبنان و سوریه با توجه با اقتضائات زمانی و مکانی این برنامه اجرا می‌شود که خوشبختانه توانسته است برکات بسیاری را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۹۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
 واقعه غدیر در خارج از مرزهای ایران بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار یعقوب سلیمانی در دیدار اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه ستاد بازسازی مردمی واقعه غدیر از سال 89 فعالیت خود را در قم آغاز کرده است، اظهار کرد: پایه‌گذاری این فعالیت هنری نمایشی در قم انجام شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی هر ساله بیشتر شده است، اضافه کرد: تعداد مخاطبینی که در بازسازی واقعه غدیر مشارکت دارند به لطف و عنایت حضرت امیرالمومنین(ع) افزایش داشته است.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج یادآور شد: در خارج از مرزهای ایران نیز با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر در کشورهایی همانند لبنان و سوریه با توجه با اقتضائات زمانی و مکانی این برنامه اجرا می‌شود که خوشبختانه توانسته است برکات بسیاری را به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی واقعه غدیر به دنبال این بوده است که بتواند از ظرفیت‌های مردمی به شیوه مطلوب استفاده کند به همین علت برنامه‌های این ستاد رنگ و بوی خاصی دارد.

ارسال نظرات