رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه اهمیت و تقدس بسیج بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت:دانشجویان بسیجی باید در همه زمینه های الگو بوده و برای تعالی و رشد ارزش های اسلامی در دانشگاه همه همت خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۱۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه اهمیت و تقدس بسیج بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: دانشجویان بسیجی باید در همه زمینه‌های الگو بوده و برای تعالی و رشد ارزش‌های اسلامی در دانشگاه همه همت خود را به کار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با توجه به اینکه عمده فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در این دانشگاه به همت بسیج دانشجویی صورت می‌گیرد، از بسیج دانشجویی به عنوان تاثیرگذار‌ترین تشکل دانشجویی در دانشگاه آزاد نام برد و اظهار داشت: انتظار می‌رود بسیج دانشجویی در دانشگاه همچون گذشته یک بازوی همراه باشد و دانشجویان خود را از مجموعه مدیریتی دانشگاه جدا ندانند و مثل امروز که در همه برنامه‌های فرهنگی و معنوی دانشگاه بسیج پیشتاز است در بقیه موارد هم حضور فعال داشته باشند.

طباطبایی ادامه داد:اکنون که اکثریت دانشجویان دانشگاه در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند راهکار جذب و گسترش فعالیت بسیج را بیابند و دانشگاه نیز در این زمینه با افتخار همکاری خواهد کرد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان ضمن تقدیر از زحمات حسین صادقی مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) این دانشگاه برای دانش میر مسئول جدید این حوزه آرزوی موفقیت کرد.
ارسال نظرات