خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همدلی و صمیمیت فعالیت ها و تلاش های خود را در استان فارس سازمان داده و انسجام خوبی بین این نهاد ها برقرار است.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۲۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

یادواره نهصد و چهل و هفت شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامي استان فارس و جمعی از خانواده های شهدای نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره پانزده هزار شهید استان فارس، گفت: برگزاری یادواره های شهدا با هدف قدردانی از کار بزرگ شهدای والامقام و تکریم خانواده های ایشان است و حضور نسل نوجوان و جوان در این یادواره ها نشان می دهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران زنده است.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن روحیه جهاد و فرهنگ شهادت در جامعه ایران است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمان خود با خداوند پایبند بودند، گفت: شهادت یک جریان توقف ناپذیر است و ملت ایران تا زمانی که دشمنی های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ادامه داشته باشد بر عهد خود با شهدا برای حرکت در مسیر جهاد و شهادت در راستای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی ادامه داد: نهصد و چهل و هفت شهید از سیزده هزار شهید نیروی انتظامی پرورش یافته خطۀ شهیدپرور فارس بوده اند و این نشان می دهد این استان دارای کارنامه ای درخشان و فعالیتی تاثیرگذار در زمینه تامین امنیت کشور است.

سردار غیاثی با بیان اینکه امنیتِ بسیار خوب فارس محصول تعامل هدفمند بین نیروهای نظامی و انتظامی و مجادهت شهدای نیروهای مسلح در این استان است، گفت: نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همدلی و صمیمیت فعالیت ها و تلاش های خود را در استان فارس سازمان داده و انسجام خوبی بین این نهاد ها برقرار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها