مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه سیره اردوهای جهادی برگرفته از سیره ولایی است،گفت: خدمت به والدین و مردم از جمله کلیدهای دستیابی به عزت هستند.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۳۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل حجت الاسلام عبداله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در جمع جهادگران دانشجو به تبیین فلسفه اردوهای جهادی پرداخت و گفت: به هر کسی خدمت کردی اگر برای رضای خدا باشد خداوند خود اجرت را خواهد داد.

وی افزود: اگر  خدمت انسان به مردم برای شهرت طلبی باشد، وی این اجر و قرب ر از دست خواهد داد و این خود گویای ارزش و قدر و منزلت انسان نزد خداوند متعال است.

حسنی در ادامه سخنان خود به احادیث و روایات برجای مانده از ائمه معصومین در خصوص ارزش انسان اشاره کرد و گفت: عیادت از مریض در واقع عیادت از خداوند متعال است.

وی افزود: انسان در عالم ارزش و قیمت دارد و خود باید ارزش و مقامش را حفظ کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه اردوهای جهادی خدمت به مردم  و نیازمندان است، گفت: اردوهای جهادی در واقع راه عزت را برای فرد و شخص را هموار می کند.

وی تصریح کرد:کسی که برای رضای خدا از دست انسان می گیرد، ثواب برابر با 9هزار سال عبادت عایدش خواهد شد.

حسنی در ادامه سخنان خود به کلید های خوشبختی  انسان در دمیا و آخرت اشاره کرد و گفت: اولین کلید خوشبختی انسان خدمت به والدین است.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی داریم که عزت آفرین بودند، به شهادت شهید مدافع حرم حججی اشاره کرد و گفت: شهید حججی به خاطر اینکه هنگام وداع با والدین به پای آنها افتاد و در طول عمر پربرکت خود به آنان خدمت کرد به چنین عزت و مرتبه ای دست یافت بطوریکه رهبر انقلاب نیز با اشاره به همین موضوع فرمودند؛ شهید حججی، حجتی برای همگان شد

 

وی تصریح کرد: اگر دعای پدر و مادر همراه تو باشد یقین داشته باشید که عزتمند خواهید شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان دومین کلید موفقیت و خوشبختی  انسان را خدمت به خلق خدا عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی بهترین زمینه را برای خدمت به خلق خدا فراهم می اورد.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی در واقع لبیک گفتن به فرامین رهبر انقلاب است.

حسنی اقتدار و عزت شهید حججی را یادآور شد و گفت: شهید حججی به خاطر اینکه از پیشگامان حرکت های جهادی بود و در مسیر ولایت حرکت کرد به اوج عزت در جهان دست یافت.

وی رفتار جوانان امروزی را متذکر شد و گفت: جوانی که شب و روز هدفون به گوش دارد و خود را با انواع موسیقی سرگرم می کند بدون شک مرگ ذلت باری در انتظار اوست  چونکه به تدریج غیرت و مردانگی وی از بین رفته و نماز و روزه را نیز به فراموشی خواهد سپرد.

حسنی فقرزدایی را یکی دیگر از اهداف انقلاب عنوان کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا امکانات نظام در همه نقاط کشور توزیع شود.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب  به مسئولان کشور در این خصوص را یادآور شد و گفت: روش مولا امیرالمومنین حضرت علی(ع) و سیره ائمه اطهار(ع) نیز بر این بود و همواره رسیدگی به امور مستضعفین در اولویت کارهای این بزرگواران بود.

جهادگران فضای مجازی را اباد کنند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه دشمنان اسلام امروز با حضور گسترده در فضای مجازی و گستراندن دام بر سر جوانان کشور در صدد هستند تا به این وسیله به اهداف شوم خود برسند، گفت:بنابراین رسالت دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی ایجاب می کند که در این خصوص در روستاها و حتی دانشگاه محل تحصیل و زندگی خود در همین راستا دست بکار شده و علاوه بر نشر معارف اسلامی و روشنگری های لازم در فضای مجازی با برگزاری نشست های توجیهی به صورت چهره به چهره توطئه های دشمنان اسلام در این حوزه ها را خنثی کنند.

ارسال نظرات