خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس از بهره‌برداری از ۷۳۳ واحد مسکن مهر در ۱۵ شهرستان این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۶۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

عطاالله زمانی اظهار داشت: در هفته دولت 3 هزار و 10 واحد مسکونی روستایی استان فارس از مزایای طرح‌های ویژه بهسازی مسکن روستایی برخوردار می‌شوند و 733 واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: طرح‌های بهسازی مسکن روستایی در 29 شهرستان استان فارس انجام شده و برای اجرای این طرح‌ها بیش از 430 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و معادل همین مقدار آورده متقاضیان هزینه شده است.

زمانی گفت: 15 پروژه مسکن مهر نیز با 733 واحد مسکونی همزمان با هفته دولت در 15 شهرستان استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد ، برای اجرای این واحدهای مسکونی 459 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی و خودیاری متقاضیان هزینه شده است.

وی همچنین بر لزوم اتمام کار واحدهایی که در حوادث خسارت دیده و از تسهیلات مقاوم‌سازی و تسهیلات بازسازی استفاده کرده‌اند تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس تصریح کرد: همه شرایط برای پرداخت تسهیلات 18 و 20 میلیون تومانی به خانواده‌های روستایی برای بازسازی خانه‌ها و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی وجود دارد.

وی گفت: در هفته دولت امسال 44 طرح هادی در روستاهای استان فارس با 48 میلیارد و 473 میلیون ریال اعتبارات استانی و ملی و منابع داخلی بنیاد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد ، 20 هزار و 147 خانوار از مزایای اجرای طرح‌های هادی در 12 شهرستان استان فارس بهره‌مند می‌شوند.

زمانی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان فارس باید برای حدود 2 هزار و 400 روستای بالای 20 خانوار این استان طرح هادی تهیه کند که تاکنون در بیشتر این روستا این طرح تهیه شده است، افزود: در سال گذشته طرح هادی در 664 روستا عملیاتی شده است و در مجموع از ابتدا تاکنون در یک هزار و 30 روستای بالای 20 خانوار استان فارس این طرح‌ها اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها