شرکت صنایع کاغذسازی حریر واقع در شهرک صنعتی سنگتاب سیمرغ بعد از 14 سال رکود با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی در هفته دولت سه‌شنبه‌شب در مراسمی بازگشایی شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۸۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شرکت صنایع کاغذسازی حریر واقع در شهرک صنعتی سنگتاب سیمرغ بعد از 14 سال رکود با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی در هفته دولت سه‌شنبه‌شب در مراسمی بازگشایی شد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا در آیین افتتاح این شرکت، اظهار کرد: این شهدا در عرصه‌های مختلف دوران سخت نظام جمهوری اسلامی توانستند با تمام وجود در مسیر اعتلا کشور و نظام تلاش کنند.

ولی آذروش افزود: اتفاق بسیار خوبی در این مکان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌ای که رهبر معظم انقلاب دارند و هر سال را به نام اقتصاد مقاومتی، احیای اقتصاد و برنامه‌ریزی جهت حل و رفع مشکلات اقتصادی کشور نام‌گذاری می‌کنند نمود این مشکلات و معضلات است، تصریح کرد: سال گذشته سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بود و کسانی که در خط مقدم جبهه حضور داشتند امروز تکلیفشان حل و رفع مشکلات معیشتی مردم است.

وی ادامه داد: امروز دولت با برنامه‌ریزی و جهت‌گیری‌های مدون در مسیر اعتلای بحث اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید قدم برمی‌دارد که نمونه این کارها افتتاح این کارخانه است.

آذروش با بیان اینکه این فاز اول این مجموعه به همت وزارت کار، صندوق بازنشستگی کشور، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و تک‌تک افرادی که زحمت کشیدند افتتاح‌ شده است، اظهار کرد: فاز نخست این پروژه با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 5 هزار و 700 متر مربع راه‌اندازی شد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا افزود: با افتتاح این پروژه به‌صورت مستقیم برای بیش از 40 نفر اشتغال ایجاد شد و برای 2.5 برابر این تعداد هم به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجادشده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه اشتغال مولد اشتغالی است که در راستای تولید و ایجاد زمینه و بستر تولید ایجاد شود، تأکید کرد: جمع‌کردن کارکنان در اتاقی که کوچک‌ترین کارآمدی و کار بلدی را ندارند از اشتغال‌های نادرست و غلط است.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا ادامه داد: اشتغال مورد تأکید و توجه مقام معظم رهبری بر مبنای تولید در کشور است.

آذروش بابیان اینکه 20 دستگاه مجهز بسته‌بندی و برش از کشورهای مختلف چین و ترکیه با برندهای قابل‌قبول در این مجموعه راه‌اندازی و نصب‌شده است، تصریح کرد: این اقدامات ارزشمندی است که به یمن هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: آمار استفاده کاغذ در دنیا و سرانه مصرفی کاغذهای سلولوزی مشخص است و در اینجا توانایی تولید 10 تن در روز را داریم و برنامه‌ریزی داریم فازهای بعدی که زیرساخت‌هایش آماده‌ شده را با برنامه‌ریزی و تزریق نقدینگی برای این مجموعه داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه سرانه مصرف محصولات سلولوزی در کشور ما یک کیلو و 750 گرم است، اظهار کرد: قطعاً باید محصولات سلولوزی به‌عنوان یک کالای بهداشتی جزو سبد خانوارها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: 10 درصد افراد مشغول در این مجموعه از افراد سازمان بهزیستی کشور هستند که در فازهای بعدی هم همین روال ادامه دارد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا با بیان اینکه اعتقادمان بر این است هرچقدر می‌توانیم بر حفظ این سرمایه‌های تلاش کنیم، تصریح کرد: بزرگ‌ترین کارخانه سلولوزی در کل مازندران در این مکان افتتاح‌ شده است که روند تولید و حمایت از بستر تولید به نحو احسن در آن ادامه دارد.

وی افزود: به‌عنوان مدیرعامل این مجموعه بزرگ هلدینگ آتیه صبا این پروژه برای ما بسیار بااهمیت بوده و است.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه اهمیت این کار در راستای ایجاد اشتغال و بستر تولید است، تأکید کرد: امروز افتخار ما بر ایجاد اشتغال در راستای فرامین مقام معظم رهبری است تا یک لبخند بر لبان خانواده‌ای ایجاد کنیم.

این مسؤول بابیان اینکه امانت‌داری، رعایت حق‌وحقوق مردم، کاهش هزینه و افزایش راندمان جزو اصلی‌ترین کار و استراتژی اصلی در کار ماست، اظهار کرد: ما امانت‌دار انسان‌های خدوم و زحمت کشی هستیم و باید آن را حفظ کنیم.

آذروش افزود: فازهای بعدی این پروژه را راه‌اندازی خواهیم کرد و اشتغال و تولید را افزایش‌خواهیم داد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به اینکه حتماً باید این مسیر را با جدیت، همت و تلاش شبانه‌روزی ادامه دهیم، گفت: دلسردی در کار نداریم و اعتقاد داریم بهترین زبان، زبان عمل است.

شرکت صنایع کاغذسازی حریر واقع در شهرک صنعتی سنگتاب سیمرغ بعد از 14 سال رکود با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد ریالی در هفته دولت بازگشایی شد.

ارسال نظرات