موسی زاهدی
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام 60 نفر از سرگروهای حلقه های شجره طیبه صالحین شرق هرمزگان به شمهد مقدس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، سید حسن فاطمی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: تعداد 60 نفر از سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین بسیج برای شرکت در دوره توانمند سازی سرگروه های حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب افزود: شرکت کنندگان در این دوره با یک اتوبوس و یک مینی بوس برای شرکت در دوره 5 روزه توانمند سازی سرگروه ها راهی مشهد مقدس شدند.
وی بیان کرد: سرگروه های حلقات شجره طیبه صالحین از شهرستان های جاسک،بشاگرد و میناب ، از محل ناحیه میناب به این اردو اعزام شدند.
سرگرد فاطمی ابراز داشت: در این دوره آموزشی و زیارتی با توجه به سرفصل ابلاغی و تقویت مربیان و سرگروه های صالحین جهت کیفی سازی حلقه ها و رفع مشکلات مربیان و سرگروه های صالحین در راستای برنامه های تعلیم و تربیت برگزار شده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه صالحین این است که سرگروه ها و مربیان با توانمندی بالا بتوانند متربیان را در راستای جنگ نرم دشمن ایمن سازی کرده و بتوانند در این جنگ نابرابر سربازانی لایق و مدافع تربیت نمایند.
وی اذعان داشت: از سپاه ناحیه میناب طی 3 مرحله قریب به 110 سرگروه و ۳۵ نفر مربی که ۷۰ نفر از آنها برادر و ۷۵ نفر خواهر مربی خواهر به مدت 5 روز به اردوی توانمندسازی حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام می شوند.
بیش از ۹۳۲ حلقه شجره طیبه صالحین در شهرستان میناب فعالیت دارد.
انتهای پیام/ز

ارسال نظرات