خبرهای داغ:
معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان:
معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان از افتتاح 210 پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتبار 107 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۱۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابراهیم دشتیان صبح امروز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه دستگاه‎های اجرایی استان گلستان و شهرستان گرگان که به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج اصناف در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و کارمندان ادارات باید از فرصت مسئولیتی که بر عهده آنان گذاشته شده در جهت خدمت بیشتر و ادای دین نسبت به مردم استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش برای رفع دغدغه‌های ارباب رجوع از خصوصیتهای اصلی کارمندان بسیجی است، تصریح کرد: نظم در انجام امور، تقوا و تعهد در گفتار و کردار از مواردی است که یک کارمند بسیجی باید به آن توجه داشته باشد چون بسیجی واقعی کسی است که منظم و متقی باشد.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان با اشاره به اینکه شهید شدن یک الگوی افتخار آمیز است، تصریح کرد: شهادت یک الگوی افتخارآمیز و مدلی است که از انقلاب اسلامی در سراسر جهان ترویج و گسترش یافته و باعث افتخار ما است.

دشتیان با بیان اینکه شهادت نصیب هر کسی نمی‎شود، افزود: باید این افتخار را پیدا کرد تا به این مقام نائل شد.

وی با اشاره به پروژه‎های قابل افتتاح در هفته دولت گفت: در شهرستان گرگان 210 پروژه افتتاح داشتیم که 197 اشتغالزایی ایجاد شد و 107 میلیارد تومان اعتبار این پروژه های بود اعتبار سال گذشته نیز 84 میلیارد تومان بود که نشان از خدمات دولت دارد.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان با بیان اینکه زیرساخت‎ها در شهرستان گرگان به همت دستگاه‎های اجرایی به سمت شرایط بهبود است، ادامه داد: از پروژه‎های مهم هفته دولت در شهرستان گرگان، فرهنگسرای شهرستان گرگان در شهرک بهارستان که با اعتبار 4.5 میلیارد ریال افتتاح شد و مجتمع فرهنگی ورزشی در توشن که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان افتتاح شد که در حال حاضر این پروژه آب ندارد.

به گفته دشتیان 20 میلیارد تومان بودجه شهرداری گرگان است که امیدواریم شورای شهر با همدلی بیشتر به عمران و خدمات شهرستان گرگان بپردازند.

وی از مرمت جاده، احداث سد و تعدادی از پروژه‎های مختلف در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در تجهیز پایگاه‎های بسیج یک میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها