خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه امروز نیز دشمن به فکر نفوذ در دستگاههای اجرایی ماست گفت:دشمنان هیچ گاه از تلاش برای براندازی این نظام دست نکشیدند و لذا باید با درایت و بصیرت کامل مانع از رسیدن به اهدافشان باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۳۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام غفور حاجی نجفی صبح امروز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه دستگاه های اجرایی استان گلستان که به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج اصناف در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری این هفته به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ شهیدان رجایی و باهنر می باشد که اسطوره یک کارمند نمونه بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان افزود: دشمنی دشمنان اسلام با خط و روش این دو عزیز باعث شد تا در صدد شهادت این عزیزان برآمدند و لذا با استفاده از جریان نفوذ دست به این کار زدند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز دشمن به فکر نفوذ در دستگاههای اجرایی ماست افزود:دشمنان هیچ گاه از تلاش برای براندازی این نظام دست نکشیدند و لذا باید با درایت و بصیرت کامل مانع از رسیدن به اهدافشان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان خاطر نشان کرد: امروز امانت دار کسانی هستیم که خون خود را برای این انقلاب نثار کردند و لذا در مقابل همه شهدا و مسئولیتهای که بر دوش ماست باید جوابگو باشیم.

حاجی نجفی به ایام عرفه و فصیلتهای این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: این روز بزرگ روز ارتباط با معبود و گسستن بندهای دنیوی از تن و جان است تا جاییکه در روایات ذکر شده است که اگر کسی در ماه رمضان در شبهای قدر بخشیده نشود در روز عرفه از خداوند طلب مغفرت نماید که حتما بخشیده خواهد شد و لذا از لحظه به لحظه آن باید بهره مند شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها