رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل از راه اندازی انجمن فرهنگ و تمدن اسلامی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبر داد و گفت: مشکلی برای ایجاد تشکل‌های دانشجویی و اسلامی در دانشگاه نداریم.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۴۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جواد واثقی امیری صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان از راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری در این واحد دانشگاهی صنعتی خبر داد و اظهار داشت: بودجه تفضیلی دانشکده‌ها را در استان طراحی و اجرایی کردیم.

وی افزود: تلاش داریم کسری اعتبار برای اجرای پروژه‌ها را تامین تا به اهداف از پیش تعیین شده نائل آئیم.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه فعالیت قابل واگذاری در دانشگاه ‌را به دانشجویان واگذار کردیم، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه در بسیاری از طرح‌های پژوهشی مشارکت کردند.

واثقی امیری با بیان اینکه مسابقات ورزشی در قالب مسابقات تخصصی و همگانی در دانشگاه صنعتی ترویج دادیم، افزود: تلاش هیئت رئیسه استفاده طیف وسیعی از دانشجویان از برنامه‌های ورزشی بوده است.

وی از راه اندازی انجمن فرهنگ و تمدن اسلامی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبر داد و گفت: مشکلی برای ایجاد تشکل‌های دانشجویی و اسلامی در دانشگاه نداریم.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اعلام اینکه توجه به تغییرات اساسی در خوابگاه‌ها از اولویت‌های دانشگاه بوده است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اردوی جهادی و بسیجی در دانشگاه با جدیت بیشتر نسبت به سالهای گذشته دنبال می‌شود.

وی از اختصاص اعتبار تملک دارایی به صورت سالانه 5 میلیارد تومان خبر داد و گفت: اصلی‌ترین چالش دانشگاه نوشیروانی و سایر دانشگاه‌ها کمبود اعتبار برای نوسازی و بازسازی آزمایشگاه‎‌های دانشگاه‌ها است.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه سعی کردیم از محل درآمد اختصاصی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی حمایت کنیم، تصریح کرد: سالانه 500 میلیون تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی هزینه کردیم.

وی از وجود شش هزار دانشجو و 200 عضو هیئت علمی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبر داد و گفت: باید در جهت ارتقا نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه اقدام و هرساله نسبت به جذب هیئت علمی اقدام می‌کنیم.

بابل میزان کنگره بین المللی بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب کار

صفایی، دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب کار نیز در این نشست با اشاره به برگزاری این کنفرانس طی امروز و فردا در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، گفت: 300 دانشجو در رشته مهندسی صنایع دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه از سال 87 پذیرش دانشجو در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز شده است، افزود: توسعه گروه مهندسی صنایع در طی پروسه حدود 10 سال به جهت کمک به مدیران منطقه ای اجرایی شده است.

صفایی با اشاره به اینکه از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه و کشورهای همسایه در این کنفرانس ملی حضور دارند، گفت: 190 مقاله پس از داوری علمی در این کنفرانس پذیرفته و قابلیت ارائه است.

دبیر کمیته علمی کنفرانس ملی صنایع از برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی خبر داد و افزود: حضور علاقه‌مندان به موضوعات علمی در کنفرانس موثر خواهد بود.

ارسال نظرات