خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل مدیریت بحران قزوین:

شهدا حلقه وصل ملت ایران هستند

سرپرست اداره کل مدیریت بحران قزوین، در مراسم تشییع سه شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در قزوین گفت: شهدا نمونه بارز ولایت پذیری هستند که با جان خود به همه نشان دادند که برای آرمان‌های متعالی انقلاب و اسلام از بهترین هدیه الهی به انسان که جان می‌باشد باید گذشت.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۹۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

ایرج زاهدپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی گفت: شهدا بزرگ مردان و انسان‌های الهی بودند که تفکر بهتر زیستن را به جامعه یاد دادند و با فدا کردن همه هستی خود راه رسیدن به عزت و اقتدار را با خون خود چراغانی کردند.
وی در ادامه ضمن قدر دانی از خانواده شهدا اظهار داشت: در دنیا هیچ پاداشی نمی‌تواند بهای شهادت باشد بلکه تنها خدای متعال به برگزیدگان خود پاداش شهادت می‌دهد. شهدا با جان خود غبار فتنه را کنار زدند و حق و باطل را برای بازماندگان دنیا نشان دادند و مسیر شهادت در طول تاریخ بازبوده و در آینده هم این را ادامه خواهد داشت.
سرپرست اداره کل مدیریت بحران قزوین، با اشاره به برکت خون شهدا تصریح کرد: شهدا حلقه وصل ملت ایران هستند و نقطه کانونی اتحاد حول ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی می‌باشند و همانطور که در این مراسم شاهد هستیم تمام گروه‌های سیاسی در این مراسم در کنارهم و یک صدا برای پیشرفت انقلاب و زنده نگه داشتن آرمان ها‌ی امام راحل حضور دارند.
زاهد پور در پایان ضمن قدر دانی از مردم بزرگ و تبریک و تسلیت به خانواده شهدا گفت: بودن ایران و انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست و تمام شهدا ولایت پذیر بودند و هرگز خود را مشغول بازی‌های دیا نکردند بلکه هرجا که انقلاب و اسلام احساس نیاز کرد با جان خود حقانیتشان را ثابت کردند و در این مسیر همواره مردم از مسئولان جلوتر بوده و بهتر عمل کردند.
۱۰۰۲/ت ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار