خبرهای داغ:

مسابقات والیبال قهرمانی دختران کشور در کرمانشاه آغاز شد

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از آغاز رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های دختران کشور در رده سنی جوانان به میزبانی شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۱۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

 محمد منصوری درگفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 10 تیم برتر کشور از هشتم تا شانزدهم شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این رقابت ها تیم های کرمان، خراسان شمالی، یزد، خوزستان و سمنان در گروه اول و کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز در گروه دوم قرار گرفته اند.

 

منصوری افزود: در روز اول مسابقات (چهارشنبه هشتم شهریور) 4 مسابقه برگزار می شود که صبح مسابقات گروه اول و عصر نیز مسابقات گروه دوم برگزار خواهد شد.

 

رئیس هیات والیبال کرمانشاه خاطرنشان کرد: ابتدا تیم های یزد با خوزستان و آذربایجان غربی با چهارمحال و بختیاری مسابقه می دهند و آذربایجان غربی با چهارمحال و بختیاری دیدار می کنند.

 

وی یادآوری کرد: عصر امروز هم از گروه دوم تیم های خراسان شمالی با سمنان و همدان با کرمانشاه مسابقه خواهند داد.

 

منصوری افزود: ميترا صابري، زهرا سليماني، غزل رهنما، عسل ميرزايي، هليا محبي، نيتسا كاظمي، نگين جليليان، طناز اميدبخش، هاله ولدبيگی، آرينا احمدي، سروه عبدي و هانيه محمدي نفرات تیم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیلی می دهند.

 

وی در پایان همچنین از مهتاب رحمانی به عنوان سرمربی و سمیرا سردیانی به عنوان مربی تیم والیبال جوانان کرمانشاه یاد کرد.

ارسال نظرات