فرمانده حوزه پاسداران عفت بروجن خبر داد:

برگزاری دوره آموزش و توانمند سازی اعضای شورای واحدهای پیشگام

دوره توانمندسازی اعضای شورای واحدهای پیشگام حوزه پاسداران عفت بروجن در محل باغ فرمانداری سیاسرد با حضور اساتید برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۳۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره توانمندسازی اعضای شورای واحدهای پیشگام حوزه پاسداران عفت بروجن در محل باغ فرمانداری سیاسرد با حضور اساتید برگزار گردید.

در این دوره آموزشی، 32 نفر ازدانش آموزان اعضای شورا و 10 نفر ازفرماندهان واحدهای پیشگام در قالب سه کلاس تربیت و آموزش، نیروی انسانی و تجمیعی (فضای مجازی )حضور داشتند.

گفتنی است: در این دوره ابتدا آقای پیرمحمدی در کلاس تجمیعی به بیان مطالبی پیرامون فضای مجازی و همچنین آسیب های آن پرداخت  و در کلاس تربیت و آموزش نیز حجت الاسلام بابادایی ، مطالبی را درباره حلقه های صالحین و همچنین چگونگی جذب و به کار گیری دانش آموزان به عنوان نیروی بسیجی بیان نمود.

همچنین آقای ترکی به بیان راهکارهایی برای همکاری هر چه بهتر مدیران مدارس با فرماندهان و اعضای شورای واحد ها پرداخت.

در حین برگزاری کلاس ها جناب سرهنگ کیهانی، فرمانده سپاه ناحیه بروجن ضمن بازدید و سرکشی از نحوه اجرای دوره به ایراد سخنانی در رابطه با شهدای مدافع حرم و همچنین شهید حججی پرداخت.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن و بیان اهمیت ماه ذی الحجه و ارزش حفظ عفاف و حجاب در جامعه از دیگر بخش های این دوره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار