خبرهای داغ:
مسئول آموزش ناحیه بسیج دانشجویی از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی از تاریخ ۱۰ الی ۱۸ شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۳۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام یاری مسئول آموزش ناحیه بسیج دانشجویی از برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان شمالی از تاریخ ۱۰ الی ۱۸ شهریور ماه در دانشگاه علوم پزشکی بجنورد خبر داد.

وی ادامه داد: این دوره در سه محتوای متفاوت نسبت به دوره های قبل برگزار خواهد شد، محتوای تربیتی، اخلاقی و معنوی، مباحث بصیرتی و تبیین محتوی انقلابی و انقلابیگری و مباحث تشکیلاتی و عملی سه محور این دوره نُه روزه خواهد بود.

مسئول آموزش ناحیه دانشجویی تصریح کرد: محتوای تربیتی اخلاقی و معنویت را با چند جلسه سخنرانی نمی شود در ذهن دانشجو روشن کرد در همین راستا از اساتید برجسته اخلاق در حوزه علمیه قم و مدرس دانشگاه دعوت شده است تا در بین دانشجویان حاضر شوند و آداب تعلیم و تربیت اسلامی، ساده زیستی و زندگی با عزت را برای دانشجویان تشریح کنند.

یاری با اشاره به  پنج شاخصی که رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد سال ۹۵ در حرم امام راحلبیان کردند، افزود:  برای تبیین این پنج شاخص از اساتید مطرح کشور دعوت کردیم تا این شاخصه ها را برای دانشجویان تبیین کند.

وی عنوان کرد: دانشجو یک افسر جوان است و این افسر علاوه بر ایفای نقش در دانشگاه باید بتواند شاخص های انقلابیگری را خوب بشناسد و دیگران را در این عرصه همراه سازد و همگام با آنها به فعالیت در این میدان بپردازد که این یکی از سخت ترین مراحل است.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این دوره تربیت سرگروه حلقه صالحین است که  تعداد ۱۴۰ نفر از دانشجویان پسر و دختر آموزش خواهند دید و افتتاحیه این مراسم بعد از ظهر روز جمعه ۱۰ شهریور در شهربازی برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم ازاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها