خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر ضرورت جاری کردن سیره زندگی شهدا در میان مردم گفت: برنامه‌ها و امور مربوط به شهیدان از اهمیت بالایی برخوردار است و افرادی که قدم در این راه می‌گذارند باید شایستگی‌های لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۴۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

غلامرضا احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار کرد: ما برای همه کارها به شهدا نیاز داریم و بایستی آداب شهدا را در زندگی دانشجویان جاری کنیم فرهنگ شهادت باید محیط دانشگاه‌ها جاری شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از ولایت مهمترین هدف پیروی از راه شهدا است ادامه داد: شایسته نیست که در جامعه اسلامی و شهید پرور از راه شهدا فاصله گرفته شود.

فرمانده سپاه استان قم افزود: اساتید علاقمند به ترویج فرهنگ حماسه و ایثار باید بیشتر از گذشته در مورد شهدا و سبک زندگی آنان تفحص کنند و دانشجویان را با سیره زندگی شهدا آشنا کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد کنگره شهدای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید به سخنان رهبر در خصوص چگونگی کمک گرفتن از سیره شهدا در انتخاب همسر، شکل گیری مراسم ازدواج، سبک زندگی و تکریم والدین بیشتر توجه کنیم.

احمدی خطاب به اساتید دانشگاه‌ها گفت: اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم باید برای تبیین سیره عملی شهدا و همراه کردن همه گروه‌ها و تشکلات دانشجویی بدون هیچ هراسی وارد عمل شود.

ارسال نظرات