معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همه نهضت‌های آزادی‌بخش و مظلوم، چشم امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۸۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) گفت: تغییرات فرهنگی می‌تواند بر روی جریانات سیاسی تأثیرگذار باشد، پس وظیفه ماست در عرصه فرهنگی با شناخت از مؤلفه‌ها و سبک زندگی مردم، تلاش کنیم مردم را به سمت زندگی دینی انقلابی سوق دهیم.

احمد راستینه در آئین تودیع و معارفه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فارسان افزود: همه نهضت‌های آزادی‌بخش و مظلوم، چشم امیدشان به انقلاب اسلامی ایران است، پس باید ماپاسداران بدانیم به‌عنوان پرچم‌داران نهضت علوی چه وظیفه‌ای داریم.

 وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: در مرحله اول پاسداری از خود، حفظ ارزش‌های دینی انقلابی در درون خود و ان شاءالله بسترسازی برای تشکیل حکومت علوی وظیفه ماست.

راستینه اضافه کرد: باید بر این تکلیفی که خداوند متعال در این زمان‌ برگردن ما نهاده افتخار کنیم و با پاسداری از این لباسی که بر تن داریم از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام)  اظهار کرد: شما عزیزان را به خواندن کتاب مقام معظم رهبری با عنوان دغدغه‌های ایشان که در جهت پیشبرد مأموریت‌ها در بسیج بسیار کمک‌کننده است دعوت می کنم. مقام معظم رهبری در این کتاب می‌فرمایند: دغدغه اصلی من در عرصه فرهنگ است نه اقتصاد، نه سیاست.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات فرهنگی می‌تواند بر روی جریانات سیاسی تأثیرگذار باشد پس وظیفه ماست در عرصه فرهنگی با شناخت از مؤلفه‌ها و سبک زندگی مردم تلاش کنیم مردم را به سمت زندگی دینی انقلابی سوق دهیم.

در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ دوم پاسدار فرزان امیری در دوران مسئولیتش در سپاه فارسان طی حکمی سرهنگ دوم پاسدار مسلم آذریان بعنوان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فارسان معرفی شد.

ارسال نظرات