محمدرضا نیکنام گقت: نیروی کارگری متعهد به عنوان مهم ترین منابع در صنعت و تولید محسوب می شود. لذا برنامه ریزی دقیق و صحیح نیروهای کارگری از سوی دولتمردان می‌تواند سهم موثری در پیشرفت اقتصادی داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۸۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳

محمد رضانیک نام مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد با اشاره به ماموریت های بسیج کارگری گفت: اولین اولویت بسیج کارگری تقویت فرهنگ کار است. وباید در  محیط کارگری روحیه وتفکر بسیجی حاکم شود . این در حالی است که نیروی کارگری متعهد به عنوان مهم ترین منابع در صنعت و تولید محسوب می‌شوند. لذا برنامه ریزی دقیق و صحیح نیروهای کارگری از سوی  دولتمردان به طور اخص می‌تواند سهم موثری در پیشرفت اقتصادی داشته باشد.

وی ادامه داد: مدیریت نیروهای کارگری نقشی استراتژیک داشته و می‌تواند موفقیت‌های اقتصادی کشورمان را در برداشته باشد از اینرو توانمندسازی و افزایش مهارت نیروهای کارگری می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و بهبود فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی موثر واقع شود.

محمد رضا نیک نام در ادامه بیان داشت: روحیه و تفکر بسیجی باعث پیشرفت تولید می شود.چون همراه با معنویت و اخلاص است و همه ما باید تلاش کنیم تا این روحیه در جامعه ترویج پیدا کند .

مسوول بسیج کارگری یزد خاطرنشان کرد: از جمله متغیرهایی که می‌تواند در اصلاح و بهبود وضعیت کارگران تاثیر بسزایی داشته باشد می‌توان به اصلاح نظام پرداخت حقوق- تربیت نیروی کارگری متفکر و خلاق-بهبود و ساماندهی ساحتار- ایجاد فرصت‌های برابر درآمدی- ارتقای کیفیت که همه این موارد نقشی موثر در بهینه سازی نظام برنامه ریزی نیروی کارگری دارد.

گفتنی است که پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید محمد ناصر بافقی در مجتمع کشتارگاه معین دام مهریز با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان ،معاون فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان مهریز افتتاح شد.

ارسال نظرات