خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی بسیج گفت: ظرفیت‌هایی که در اردوگاه‌های متمرکز کشوری برای میزبانی از زائران راهیان نور، زائران حرم رضوی و حضرت معصومه (ع) برگزار شده است، فرصتی برای رشد و توسعه گردشگری تعالی بخش در کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۹۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

ظرفیت اردوگاه‌های سازمان اردویی بسیج؛ فرصتی برای رشد و توسعه گردشگری تعالی بخش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در چهارمین کارگاه آموزشی و جلسه تخصصی مدیران سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و فرماندهان اردوگاه های متمرکز  که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزار شد، گفت: کار در سازمان اردویی بسیج، سخت اما دلنشین است، چرا که با نور شهدا در ارتباط است و بحمدالله مهمترین هدف این سازمان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه است.


وی ادامه داد: خداوند هم می فرماید که روزی خلق را بر انگیخته خواهم کرد و آنچه که می ماند، گفتار و عمل انسان در دنیاست و خداوند توفیقی داده که در مجموعه ای خدمت می کنیم که در مسیر شهدا قدم بر می دارد و پیوند میان نسل جنگ و نسل امروزی، یکی از اهداف ماست.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بحمدالله با عنایت و توجه خداوند و امام زمان(عج) و شهدا، شاهد اعتلا و روند رو به رشد فعالیت های سازمان اردویی بسیج بودیم.

مسئول سازمان اردویی بسیج افزود: در زمان جنگ، یک فرمانده، مربی هم بود و چون خودش فرمانده و مربی بود، در نهایت حصول نتیجه اش را دیدیم که بسیاری از جوانان پاک و مومن، شهادت را برگزیدند و امروز هم همین است، هر جا هماهنگی و همدلی بود، نتیجه گرفتیم و الحمدالله سازمان اردویی بسیج کارنامه مثبتی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و جلسه تخصصی که برای مدیران و فرماندهان اردوگاه های متمرکز کشوری برگزار کردیم، به جهت همدلی و هم افزایی و همچنین هماهنگی میان مدیران سازمان اردویی بسیج و فرماندهان اردوگاه های متمرکز کشور صورت گرفته است که یقینا این جلسات، در پیشرفت کار اثر گذار است.

سردار سلیمانی در پایان خطاب به مسئولان سازمان اردویی بسیج و فرماندهان اردوگاه های متمرکز کشوری،خاطر نشان کرد: از زحمات شما عزیزان تشکر می کنیم و ظرفیت هایی که در اردوگاه های متمرکز کشوری برای میزبانی از زائران راهیان نور، زائران حرم رضوی و حضرت معصومه(ع) برگزار شده است، فرصتی برای رشد و توسعه گردشگری تعالی بخش در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها