خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: اولین شاخصه یک بسیجی علم به معرفت دانستن است طبق آیه قران ارزش انسان به افزایش علم معرفت اوست هرچه قدر علم و هنر انسان بالا باش مدارج معنوی و مادی (دنیایی و اخروی) بالاتری خواهد داشت .
کد خبر: ۸۹۱۰۸۱۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : در مراسم تودیع و معارفه سرگرد عیسی ربیعی فرمانده حوزه امام خمینی ره گفت : اولین شاخصه یک بسیجی علم به معرفت دانستن است طبق آیه قران ارزش انسان به افزایش علم معرفت اوست هرچه قدر علم و هنر انسان بالا باش مدارج معنوی و مادی (دنیایی و اخروی) بالاتری خواهد داشت .
وی افزود بسیجی باید معتقد و با سواد باشد امروز بسیجیان باید الگو علم و معرفت و اعتقاد به ارزش های دینی و انقلابی باشد ، راه تعمیق علم و باور و تبدیل شدن آن به باور اعتقادی راسخ تفکر و تعقل است .
شجاعی مهر بیان کرد : شاخصه دیگر علم عملی داشتن به دانش های گوناگون یا علم عملی است در سایه عمل ارزش پیدا می کند قران کتاب عمل است قرآنی که روی تاخجه باشد نمی توان مشکل جوامع بشری را حل کند. ولایت مداری تقوا پرهیز از کناه و ناهنجاری اجتماعی و از فظاهای آلوده مجازی و حقیقی ویژگی های بسیجی است ، بسیجی باید دامن خود را از آلودگی حفظ کند . عزت و افتخار بسیج را باید بسیجی حفظ کند نباید ارزش های بسیج را به افراد و احزاب و جریان ها معامله کرد .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع): شهرستان البرز گفت : از شاخصه های بسیجی این است که روحیه انقلابی ایثار و از خود گذشتگی وتوکل توسل داشته باشد و ارتباط با خدا و ائمه اطهار و اهل بیت داشته باشند .
وی در پایان افزود :بسیجی باید دردمند و درد آشنا باشد بسیجی باید تواضع داشته باشد غم خوار و سنگ صبور دیگران باشد .از شاخصه های بسیجیان خدمتگزاری خالصانه و هرکجا باری برزمین است او تلاش کند تا این بار برداشته شود
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها