خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، لازمه دفاع حوزویان از انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت روحیه انقلابی دانست.
کد خبر: ۸۹۱۰۸۴۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

لازمه دفاع حوزویان از انقلاب، تقویت روحیه انقلابی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر طلاب و اساتید حوزه علمیه تهران با ایشان اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه و به خصوص در حوزه های علمیه یک امر ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی افزود: یکی از مهم ترین شاخصه های یک طلبه و روحانی انقلابی این است که دارای روحیه شجاعت و شهامت و بصیرت دینی و انقلابی است و از هر فرصتی برای خدمت به مردم و نشر آموزه های اسلامی استفاده می کند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت: بی شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شهامت و احساس تکلیف انقلابیون با بصیرتی بود که در سایه رهبری امام راحل بپا خاسته و رژیم شاهنشاهی را به یاری پروردگار سرنگون کردند و امروز هم بقای انقلاب در سایه شهامت و شجاعت انقلابی و روحیه مبارزه و تلاش خستگی ناپذیر است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که در آغاز سال تحصیلی حوزه قرار داریم، طلاب و فضلای حوزه باید هر چه بیشتر در مسیر جدیت علمی و تحصیلی بکوشند و از تحقیق و پژوهش مستمر در عرصه های گوناگون علوم دینی و حوزوی غافل نشوند.

ارسال نظرات